ruitenwisser/arm

Forumindex Forums Modellen Astra ruitenwisser/arm

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #17244447
    jaromi
    Deelnemer
      Lid sinds:
      10 April 2008

      Hallo allemaal heb al een tijdje last dat de ruitenwisser aan de bestuurders kant sprint over het raam als ik deze gebruikt.Nu dacht ik dat ze op waren en heb een nieuw paar ruitenwissers erop gezet maar heb nog steeds het zelfde probleem naar verder onderzoek blijkt dat er speling zit op het bewegingsmechanisme waar de ruitenwisserarm op zit,Mijn vraag is bestaat er de mogelijkheid om deze wat vaster tedraaien.

      Groetjes Robert

      #17962539
      RISL
      Moderator
        Lid sinds:
        24 January 2011

        Van een Astra F? G? H? J?

        #17962540
        jaromi
        Deelnemer
          Lid sinds:
          10 April 2008

          Sorry vergeten erbij tezetten betreft een opel astra g model bouwjaar 2000

          #17962541
          IMpY
            Lid sinds:
            18 July 2005

            jaa onder het kapje zit een moer. Deze kun je wat verder aandraaien dan heb je kans dat de tandjes op het asje van je ruitenwissermotor en in je ruitenwisserarm weer “vastgrijpen”.

            Groeten Twan

            #17962538
            mrmonkey
            Deelnemer
              Lid sinds:
              22 February 2006

              Zal wel Astra G zijn…
              Als ik het zo hoor kan je het ook eens proberen om je ruitenwisserbladen af te stellen

              #17962542
              jaromi
              Deelnemer
                Lid sinds:
                10 April 2008

                Hoi de arm zit goed vast het betreft het gedeelte waar de arm opvast zit daar zit speling in nu dacht ik dat daar de oorzaak in zit van het niet goed werken van de ruitenwisser aan de bestuurderskant

                Groetjes

                #17962543
                GSI Racer
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  25 June 2009

                  kan speling op je mechanisme zijn, of een slappe veer van je ruitenwisser arm

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.