Ruitensroeiers Insignia

Forumindex Forums Modellen Omega Ruitensroeiers Insignia

• Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Jack-omegax3.0xe
    Deelnemer

Ik heb deze mod gezien op verschillende vectra’s. Na wat navraag bleek dit niet goed te passen op een omega omdat de sproeierkop half in het parvaan blijft zitten.

Het verschil de standaard en die van de insignia is dat die van de insignia verstuiven in plaats van spuiten zoals die van de omega.

Vandaag ondanks het warme weer het in mijn kop gekregen om toch maar eens te gaan proberen.
      Paar maanden geleden van Lars ( opel omega steinmetz) een setje ruitensproeiers overgenomen om de verwarmings elementen uit te halen en deze in de
      insignia sproeiers te bouwen, tevens heb ik de oude sproeiers uit de omega die ik als spare heb liggen op het moment dat de insignia sproeiers eruit gaan. Zo gezegd zo gedaan. met veel gemorks en gevloek een zaag gepakt en de oude sproeiers kapot gezaagd waardoor ik de elementen eruit kon halen en kon overzetten in de nieuwe sproeiers geplaatst.

De nieuwe sproeier kopjes

De plaats voor de elementjes

Elementjes erin

Ik heb de houders waar de kopjes in zitten iets moeten aanpassen om ervoor te zorgen dat de kopjes wel geheel boven het parvaan uitkomen.

Links en rechts heb je de ruimte waar de slangpilaartjes uitkomen deze moeten iets uitgevijld worden om ervoor de zorgen dat de kopjes er dieper ingaan.
      Zo zitten ze erin en passen heel goed.

Filmpje waar ze werken. Moet ze alleen nog afstellen maar was iets te warm in de zon om me daar nu nog druk over te maken.

Weer een mod rijker. :wors

TWA
      Deelnemer

Beter man! En dat op zo’n warme dag…jezelf wel beloont met een verkoelend drankje, ikzelf zou voor die goudkleurige drank gaan (nee geen appelsap :ass )

Maar ziet er goed uit man, ik ga ze dan ook maar in de ommie zetten.

Thanx 4 the how to :wors

Greetz Emiel

TeamWest
        Deelnemer

@ TWA; what are the odds!

Heb ze woensdag besteld, vrijdag binnen gekregen (besteld via eBay.co.uk), kost niks met verzenden incluis..
          Gisteren (zaterdag) gemonteerd, achter Tigra parafaanplaten die ik van de sloop heb, zo stealth mogelijk gemonteerd (sleufje geboord/gevijld, sleuf i.v.m. de brede nevel).
          Zijn idd topsproeiertjes, de Insignia is dan ook niet voor niets “..de beste auto die ze ooit gemaakt hebben..” :jerry .

Kwam er op via een Vauxhall forum, sinds mijn motorkap strak gelast is, en APK om de hoek is, dacht ik maar is goed aanpakken deze keer ;) :thumbup !
          Anyway, echt een chille mod :wors!
          Zal morgen (vandaag, zondag..) ff wat foto’s/filmpje maken :thumbup .

TWA
          Deelnemer

Nice G! Maar waren ze zo goedkoop op ebay? Kosten al bijna niets @ VOD.

Is echt beter die spray, die straal gaat bij mij zo hard op t raam, de spetters vliegen tot de achterdeur door t raam :jerry

Waar is jouw filpje king:

TWA
            Deelnemer

Edit: lees net pas alles goed…

Zal morgen (vandaag, zondag..) ff wat foto’s/filmpje maken

TeamWest
              Deelnemer

Hahaha, tijdige edit :jerry , wilde zeggen; Filmpje? Wat, beeldmateriaal or it didn’t happen? :wtf ..?

:jerry maar, komt er aan, ff overdag fixen!

Kwam uit op €8,- ofzo, en dan komt het door de brievenbus, hoe chill :afro ..
                En ja man, schijnt naast de goede verdeling op het raam, dat het vloeistofverbruik ook wat om laag zou gaan :vertag .. (no joke)

LOL @ je huidige Super Soaker hahaha

TeamWest
                Deelnemer

Et voilà:

[youtube:1z9d3hea]http://www.youtube.com/watch?v=QbbzjWmsvvA&feature=plcp[/youtube:1z9d3hea]

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.