ruitensproeir

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17265015
    champo
    Deelnemer
      Lid sinds:
      19 May 2006

      Misschien een super domme vraag. Maar hoe krijg ik de sproeier los die mijn ruit moet voorzien van schoonmaakmiddel? Ik kan niet echt zien of voelen hoe deze vastzit en ik krijg de verstopping er zo niet uit.
      Het gaat om een Monza.

      Groeten en dank
      Eric

      #18226746
      Opel_Bjorn
      Deelnemer
        Lid sinds:
        4 May 2008

        de mijne zaten ook potdicht van mijn monza. Ik heb ze toen gedemonteerd en zelf aan de sproeiers gezogen. Alle troep in mijn mond maar de sproeiers waren weer vrij :D

        #18226747
        GSE
        Deelnemer
          Lid sinds:
          5 August 2006

          Toevallig vanavond nog uit een Vectra A gehaalt die naar de sloop gaat,deze zitten derin geklikt als je voorzichtig met een schroevendraaier wipt aan de zijkanten wip je ze zo deruit,google ff naar een foto van bv Vectra a dan zie je precies hoe ze vast zitten,ik probeer der bij mijn Monza van een Vectra in te zetten met 2 stralen per sproeier en neem dan ook het Vectra pompje mee over.

          #18226748
          champo
          Deelnemer
            Lid sinds:
            19 May 2006

            Vandaag even tijd gemaakt om ernaar te kijken. Een schroevendraaier ertussen dorste ik toch niet helemaal al stond ik wel met een schroevendraaier en een doek in de hand. Maar ik ken mijzelf, en dan weet ik ook dat ik weer schade ga maken. Daarna heb ik even het slangetje bij het t-stuk losgehaald en erop geblazen. Helaas wilde dat ook niet werken en toen heb ik mijn luchtpistool maar op de sproeier gezet en ook even door de slang laten blazen. Dit bleek succesvol, want nu komt er ook ruitenreiniger aan de bestuurderskant :D .

            Bedankt voor de tips, heren :thumbup :thumbup :D

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.