ruitensproeier corsa b achter verstopt?

Forumindex Forums Modellen Corsa ruitensproeier corsa b achter verstopt?

  • Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    Berichten
  • #17234271
    roytj19
      Lid sinds:
      14 January 2011

      Hee mensen..

      Ik heb een b gsi staan.
      Hiervan heb ik met een maat van me het motortje verwisseld want hij deed het niet meer.. Nu zit er een nieuw motortje op maar hebben we opgemerkt dat hij achter verstopt zit..
      Achter heeft hij het nooit gedaan sinds mijn aankoop van..
      Voor doet hij het wel prima..

      Wat nu, ideeën???

      #17836478
      joop1970
      Deelnemer
        Lid sinds:
        1 September 2010

        Zit er een spoiler op? Kan zijn dat het slangetje daar kapot is. Loopt het niet door je kofferbak naar binnen?

        #17836479
        roytj19
          Lid sinds:
          14 January 2011

          jah het is een gsi he ;)
          Zit nu een standaard gsi spoiler op en hij gaat langs mijn linkerwiel achter naar mijn kofferbakklep onder mijn spoiler..

          Maar hij is nie kapot want het lekt niet ofzo ik heb op de slang geblaasd en hij houd egt tegen..
          Moet een verstopping zijn want de slang naar de motorkap blaast gewoon door..

          #17836480
          joop1970
          Deelnemer
            Lid sinds:
            1 September 2010

            gsi, dan heb je een spoiler je :D

            Zou kunnen dat er misschien vuil in de vernevelaar zit. Om die te demonteren moet wel je spoiler eraf, zit vast met van dat ruk tape….

            #17836481
            roytj19
              Lid sinds:
              14 January 2011

              klik klak knip plak tuning hahaha:P
              bedankt, ik zal er eens naar kijken enig idee wat zoiets kost??

              #17836482
              roytj19
                Lid sinds:
                14 January 2011

                Zijn er verder nog ideeën om te kijken wat het probleem kan zijn?

                #17836483
                brainmuller
                  Lid sinds:
                  17 October 2008

                  hij zit ergens verstopt dat hebben we al ondervonden :P mjaa nu nog ff weten waar kunne we t oplossen :thumbup

                  maaruh is de slang er makkelijk in zijn geheel af/uit te halen ? of zit het vaak NIET in de slang maar in de sproeier zelf oid ??

                  gr

                  brain

                  #17836484
                  X.otic
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    30 June 2004

                    Misschien een stom idee maar kun je hem niet met een compressor doorblazen of zo?

                    #17836485
                    roytj19
                      Lid sinds:
                      14 January 2011

                      doorblazen met een compressor lijkt me geen goed idee hier zijn de slangetjes te dun voor.. als je er dan druk op zet knappen de slangetjes.. dan zijn we nog verderr van huis ..


                      @brainmuller
                      jah inderdaad dat vraag k me ook af.. als ik ze vervang moet t ik dan eerst de helft van mijn auto trekken of zijn er nog handige maniertjes voor??

                      #17836486
                      joop1970
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        1 September 2010

                        Ik denk toch eerder dat er een vernevelaar verstopt zit. Slangetje heeft een grotere diameter.

                      10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.