Roestvorming dak Insignia 2013

Forumindex Forums Modellen Insignia Roestvorming dak Insignia 2013

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #18429000
    Blikkert
    Deelnemer
      Lid sinds:
      6 August 2021

      <p style=”text-align: left;”>Ik heb sinds kort roestvorming ontdekt lang de dakrand/daklijst van mijn Insignia :-(</p>
      De Opel dealer ( waar hij ook in onderhoud is) geeft aan dat Opel 2 jaar lak garantie geeft.

      Ik begrijp dit ivm steenslag en bv gebruikerssporen bij portieren en achterklep. De plek waar echter de roestvorming zit heeft daar niet mee te maken.  Zou het een productiefout kunnen zijn? :scratch:

      Nu wil het toeval dat ik gisteren op de parkeerplaats van de camping een vergelijkbare Insignia zag staan. Toch maar eens even gekeken. Deze had precies het zelfde probleem!

      Voor mij begint het er op te lijken dat het misschien inderdaad wel een productie fout kan zijn.

      Zijn er meer Insignia’s met dit probleem???20210720_10592420210720_105917

      #18429003
      Blikkert
      Deelnemer
        Lid sinds:
        6 August 2021

        20210806_225728

        #18429055
        juruca
        Deelnemer
          Lid sinds:
          16 January 2005

          Astra J Sport Tourer heeft hier ook last van (gehad, bepaalde bouwjaren) is gewoon een productie fout.

          Maar hoelang kan je daar aanspraak op maken…

          Zelf heb ik er geen last van maar mijn auto staat altijd binnen en gebruik um weinig…

           

          #18438376
          Omer
          Deelnemer
            Lid sinds:
            20 February 2021

            Schijnt inderdaad een bekend euvel te zijn bij de Insignia A. Ik kwam er enkele maanden geleden toevallig óók achter bij mijn 2014 Insignia, zie foto (Is inmiddels erger geworden. Maar gelukkig nog geen roest). Ik zag t vervolgens toevallig in een YouTube voorbijkomen, waarin het genoemd werd als bekend probleem.

            Toen ook nog even bij een schadeherstelbedrijf langsgeweest. Die man gaf aan dat ze dat vaker zagen bij auto’s (Niet alleen bij Insignia’s).

            Maar als het begint te roesten zou ik het toch wel laten fixen..

            aIMG_20210622_104833

             

            YouTube

            #18455222
            Omer
            Deelnemer
              Lid sinds:
              20 February 2021

              Inmiddels zie ik bij mij óók de eerste roestplekken verschijnen. Geen fijn idee. Ik ga ‘m in de lente maar eens laten fixen bij het schadeherstelbedrijf.

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.