Rode VW Lupo

  • Dit onderwerp is leeg.
11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    Berichten
  • #17264989
    kadett-supreme
    Deelnemer
      Lid sinds:
      4 July 2004

      Eindelijk weer eens tijd om een show off te maken. De laatste maanden behoorlijk wat gedetaild, maar gewoon geen tijd gehad om een write up te maken. Ook weinig foto’s gemaakt, behalve een aantal met telefoon.

      Deze Lupo moest even snel opgelapt worden en ondanks dat het verschil wel duidelijk is, was het resultaat naar mijn mening niet 100%. Maar de auto is verkoopklaar, maar of de auto ook daadwerkelijk verkocht gaat worden betwijfel ik. De eigenaar was zo verrast dat ze er misschien wel in blijft rijden.

      vooraf:

      Hoognodige actie dus! De auto is eerst gefoamd:

      Geen overbodige luxe dus… Daarna volgens de bekende methode gewassen, de-ironizer toegepast en met kwasten/borstels/APC de sponningen, rubbers etc te lijf gegaan. Ook clayen was niet overbodig.

      enkele voor/na foto’s:

      Vervolgens is de auto gepolijst met Carpro Fixer, een one step polijstmiddel, op de DAP900. Dit was de eerste keer dat ik dit gebruikte. Voor het doel van de klus meer dan prima, maar ik zal het niet snel nog een keer gebruiken. Daarna ontvet met Eraser, de lak gevoed met PB black hole, trims en kunststof delen behandeld met PB trim restorer en als finish de spraywax van Optimum gebruikt. Van deze laatste ben ik ook zeker niet te spreken eerlijk gezegd, maar je moet alles een keer geprobeerd hebben. Het interieur is gereinigd met de extractor en APC 1:10 en deels met 1:4

      eindresultaat:

      #18226577
      dennisopelfan
      Deelnemer
        Lid sinds:
        19 March 2012

        Weer een prachtige auto ervoor terug! Duur wasbeurtje :thumb

        #18226578
        Wess1988
        Deelnemer
          Lid sinds:
          27 January 2014

          Wat kost zo iets eigenlijk?
          Wil mijn vec van de zomer ook wel eens laten doen bij een bedrijf of bij jou misschien.

          #18226579
          kadett-supreme
          Deelnemer
            Lid sinds:
            4 July 2004

            Duur wasbeurtje?? Dat was het zeker waard.. ;)

            Wat betreft door een bedrijf of een detailer hobbymatig laten poetsen betreft, verwijs ik naar andere topics in dit gedeelte. Staat genoeg in om je te overtuigen dat he over het algemeen niet naar een bedrijf kan gaan. Als je meer wil weten stuur ff een PB

            #18226580
            -BlendjuH-
            Deelnemer
              Lid sinds:
              6 April 2008

              Ziet er weer goed uit :thumb
              En mijn mening over een bedrijf of detailer …
              Ga naar de detailer ;)
              Die nemen de tijd voor je veccie en een bedrijf is meer lopende band werk …
              Heb auto’s terug zien komen waar de wax nog tussen de roostesr zat :shock:

              #18226581
              Anoniem
                Lid sinds:
                1 January 1970

                Super resultaat! Hoe doe je de randjes? Gewoon een kwastje tijdens het wassen of met adp?

                #18226582
                kadett-supreme
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  4 July 2004

                  thnx.

                  idd, tijdens het wassen met een borsteltje/kwastje en apc

                  #18226583
                  fernando93
                    Lid sinds:
                    18 January 2014

                    Wow dat is echt kwaliteits- vakmanschap. Was die auto nou zo zwart van de drap. Of komt dat ook mede door een goede behandelings shampoo. Want man wat een zwarte bende haha. En ik dacht dat mij pa bij zijn vorige wagen erg was. Verder ook netjes hou o.a die stof binnen is opgeknapt. Net of de auto als nieuw weer afgeleverd is.

                    #18226584
                    GTS Vectra
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      9 July 2011

                      Als nieuw netjes hoor!! :thumb

                      #18226585
                      dion87
                        Lid sinds:
                        22 August 2011

                        die is weer rood, ziet er goed uit man!

                        mijnes moet ook hoognodig aangepakt worden.. :swear

                        #18226586
                        Anoniem
                          Lid sinds:
                          1 January 1970

                          Mijn complimenten :wub lijkt weer als nieuw :thumb :kewlpics

                        11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.