Rode markering in toerenteller

Forumindex Forums Modellen Grandland X Rode markering in toerenteller

15 berichten aan het bekijken - 26 tot 40 (van in totaal 40)
  • Auteur
    Berichten
  • #18420164
    Supermotard
    Deelnemer
      Lid sinds:
      5 April 2011

      Volledig mee eens Jan, begint wel triest te worden dit.

      #18420166
      jopsa
      Deelnemer
        Lid sinds:
        3 May 2019

        [quote quote=18420162]Zeg Jopsa , hou eens op met reacties over Quandor. Ga samen met Quandor een biertje drinken, geef elkaar een hand en ga verder met de leuke dingen in het leven en gebruik dit forum alleen waar het bedoelt voor is.</p>[/quote

        Ik begrijp je Jan.  En ik ben verbaasd dat er nu pas iemand op mij reageert wegens mijn aanhoudend “gezaag”.  Misschien gaat nu wat beter op dit heerschap gelet worden en op zijn arrogante en irritante posts…  Dan kan je HEM even de les spellen.

        Je had eigenlijk beter vroeger opmerkingen gegeven naar de juiste persoon toe.  Nu moeilijk natuurlijk daar deze vrolijke held zijn posts wijzigt achteraf……….

        Ik drink echter geen bier en dan met zo een persoon al zeker niet.  Hij bestempelde me reeds als leugenachtig wanneer ik alle gebreken bij mijn wagen opsom. En dat is een hele lijst.  Mag je dan geïrriteerd geraken ?

        Dit gezegd zijnde :cheers:

        Ik was niet de eerste bij wie deze jongen mekkert en het beter weet maar wel de enige die uiteindelijk op zijn gezever antwoord.   Kijk er maar vele posts op na……… ‘(als hij zijn antwoorden al niet veranderde.)

        Volgens mij aandeelhouder of medewerker bij OPEL PSA

        Bij deze rond ik hier met plezier af Jan.    :-)

        #18421684
        Jan Driebeen
        Deelnemer
          Lid sinds:
          9 February 2018

          005A4E89-6B58-4FCF-BFE6-395AF644D461Zoals op 16 mei beloofd zou ik nog een foto plaatsen als ik weer eens in de GLX rij. Deze week weer wat km’s gemaakt (zelfs het start stop systeem werkt nog steeds na bijna 3 jaar) en de foto gemaakt. Bij mij geen rood streepje bij de 5, GLX is van juli 2018.

          Groeten

          Jan

          #18423530
          Hans GLX
          Deelnemer
            Lid sinds:
            19 May 2018

            De rode markering begon bij mij bij 6500 t/m. Net als bij @jopsa en @Jan Driebeen. Ik had een GLX 1.2T Innovation automaat van dec 2017. Heb even een eerdere foto opgezocht, om het na te kijken. Het schijnt dus onderling te verschillen in welk type motor, en bouwjaar?

            #18541418
            CJX
            Deelnemer
              Lid sinds:
              17 December 2011

              Topic eens even afgestoft.

              Het rode streepje bij de 5 op de toerenteller van mij GLX blijft me intrigeren.

              Misschien nieuwe leden die dit “mysterie “ kunne verklaren ? :-)

              #18541424
              quandor
              Deelnemer
                Lid sinds:
                14 November 2017

                Biertje drinken met die imbeciel? Never!!!!

                Lees de laatste 200 berichten van @Jopsa eens door en kom misschien tot de conclusie dat er een rood streepje bij hem in de bovenkamer aanwezig is. Niet bij 5000, niet bij 6500, niet bij 7000 maar al bij 0001.

                Jopsa is echt niet helemaal 100% in zijn bovenkamer.

                #18541597
                CJX
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  17 December 2011

                  @ quandor: Ik begrijp je laatste reactie niet helemaal………….

                  Ik heb dit topic weer even naar voren gehaald in de hoop dat er nu iemand is die er iets zinnigs over kan melden. Daarbij doelde ik absoluut niet op woordenwisselingen met Jopsa.

                   

                  #18541631
                  jopsa
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    3 May 2019

                    Volledig met je eens CJX.   Jammer dat hier bitter weinig (zo goed als geen) oplossingen gegeven worden.  Op andere fora is dat wel anders.

                    #18541636
                    quandor
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      14 November 2017

                      @CJX, ik vraag mij af (heb niet alles teruggelezen) of er iemand al een dealer heeft geraadpleegd?

                      #18541643
                      jopsa
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        3 May 2019

                        ????? jongen, hoe belachelijk kan je nu eigenlijk zijn…..   Plots de geïnteresseerde sjaak uithangen….

                        Geef nu eens oplossingen ipv zinloze commentaar en berichtjes waar je je weer populair wil maken.

                         

                        CJX vraagt uitleg omtrent de rode markeringen.  JIJ weet het niet dus STFU.

                        Waarschijnlijk raadpleegde niemand verder de dealer, onders las je dat hier wel.

                        #18541645
                        jopsa
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          3 May 2019

                          uittreksel uit dit topic :

                          14 mei 2021 om 18:04#18420049REAGEER
                          CJXDeelnemer
                           12 3
                          Topics 12
                          Reacties 280
                          Lid sinds:
                          17 December 2011
                          @ Quandor:

                          Waarom heb je nu het grootste gedeelte van je bericht van 13 mei om 21:51 weg gehaald? Zo klopt het “verhaal” niet meer. In ieder geval ziet mijn reply op jouw originele antwoord er wat raar uit nu.

                           

                          Nu duideijk medelezers, die Quandor doet zich nogal anders voor dan hij is.  Mocht hij dit topic even doorgenomen hebben dan had hij noooooit opnieuw gereageerd…..  Dat is wat dit heerschap deed, hier en op andere topics… En dan anderen dan als gestoord bestempelen en zelf nog steeds hoog van zijn papieren toren blazen…

                          Sorry CJX dat ik hier toch even moest op antwoorden.

                          Vind ik leuk

                          #18541652
                          Floki
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            17 March 2022

                            @CJX : hier direct boven, da’s nu wat Quandor o.a. bedoelt / bedoelde. @Jopsa is niet langer realistisch / leeft bijv. o.a. in het verleden. Zoiets overkwam een familielid van mij ook toen zij 93 werd. Na onderzoek door een ouderenarts werd ernstige dementie vastgesteld.

                            #18541660
                            jopsa
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              3 May 2019

                              jij bent een klucht.    Feiten toch ????

                              die dementie van uw familielid lijkt dan wel erfelijk… laat je snel ook nazien………

                              #18541669
                              Floki
                              Deelnemer
                                Lid sinds:
                                17 March 2022

                                Vast wel.

                                #18541771
                                CJX
                                Deelnemer
                                  Lid sinds:
                                  17 December 2011

                                  Goed. Dan nu weer “on topic”.

                                  Ik participeer liever niet in allerlei woordenwisselingen. Ik hoop gewoon af en toe handige informatie te vinden op dit forum over mijn auto.

                                  Uiteraard heb ik de vod ook om een uitleg dan wel verklaring gevraagd. Tsja, en dan krijg je een ongeïnteresseerde reactie van betrokken baliemedewerker die aan alle kanten uit straalt dat het hem niet interesseert. En ook bij een andere garage het zelfde resultaat.

                                  En , Nee, de wereldvrede hangt er niet van af. Maar dat rode streepje intrigeert me. Waarom wordt er zo’n markering geplaatst door Opel, terwijl blijkbaar niemand kan verklaren met welk doel?

                                15 berichten aan het bekijken - 26 tot 40 (van in totaal 40)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.