rieger breedbouwkit pagina 2 wie wil me helpen?

Forumindex Forums Overige Fotografie & Photoshop rieger breedbouwkit pagina 2 wie wil me helpen?

  • Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 26 tot 35 (van in totaal 35)
  • Auteur
    Berichten
  • #17464685
    .B4R7.
    Deelnemer
      Lid sinds:
      3 August 2007

      hier 2 shops.. de eerste is met GSI bumper van die blauwe en de uitlaten. Van de bumper heb ik de lampjes voor nummerbordverlichting weggehaald, en je nummerbord zit zo ook wat hoger.. Bij de 2e het tussenstuk zwart. De bumper vind ik mooier,, de zwarte balk weet ik niet,, maar denk hoe vaker ik er naar kijk hoe mooier ik t vind.

      Succes!:jerry

      #17464686
      imported_Gsifreak
      Deelnemer
        Lid sinds:
        29 June 2004

        Vindt die achterbumper zo wel zwaar vet zeg:wub

        #17464687
        Mr.F
          Lid sinds:
          3 November 2008

          das echt mooi!

          #17464688
          duncs
            Lid sinds:
            8 December 2008

            dan is wat je nu hebt mooier loopt de lijn van de onderkant mooi door

            #17464689
            Dietrich Concept
            Deelnemer
              Lid sinds:
              15 December 2004

              ja dat staat al stukken beter gsi bumper
              en dan een rieger aanzetstuk er nog onder
              dan is hij lekker dik

              :wors:wors:wors:wors:wors:wors

              #17464690
              .B4R7.
              Deelnemer
                Lid sinds:
                3 August 2007

                moet ik eerst n foto hebbe van de bumper recht van achter,,
                zal hem zelf ook wel op google kunne vinde denk ik maarja,, doe ik morge wel;)

                #17464691
                johani500driver
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  2 November 2007

                  Dit is wel een andere voorbumper dan dat je nu hebt hoor,deze is speciaal voor de breedbouw.
                  Even over je achterbumper, is het niet een idee om aan de slag te gaan met een andere achterbumper van een vectra a 2000 bv.

                  #17464692
                  wessaa
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    25 July 2007

                    is het misschien niet een idee om zoals een shop al is gemaakt met een gsi bumper, en dan je uitlaat sierstukken weg haalt! , maar dan een soort diesel uitlaat er onder hangt, met 2 verchroomde pijpjes naar beneden toe..

                    #17464693
                    Deactivated2
                      Lid sinds:
                      19 March 2007

                      origineel gepost door wessaa
                      is het misschien niet een idee om zoals een shop al is gemaakt met een gsi bumper, en dan je uitlaat sierstukken weg haalt! , maar dan een soort diesel uitlaat er onder hangt, met 2 verchroomde pijpjes naar beneden toe..

                      heb mijn besluit al gemaakt,mijn bumper is recent verkocht ik laat een nieuwe maken…..
                      Dit zal zijn een gsi achterbumper verlengt,verbreed en verhoogt.

                      foto’s volgen in mijn topic,nu eerst de 3.0 v6 op kenteken zetten

                      #17464694
                      c18xe
                        Lid sinds:
                        2 January 2009

                        ik zou gewoon een 3e remlicht in die kofferdeksel plakken dan is het teminste niet zon groot leeg vlak meer:vertag

                      10 berichten aan het bekijken - 26 tot 35 (van in totaal 35)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.