Forumindex › Forums › Overige › Fotografie & Photoshop › rieger breedbouwkit pagina 2 wie wil me helpen?
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
1 februari 2009 om 13:44 #17208741
je shoppen maar
1 februari 2009 om 17:51 #17464661ik heb hier een paar probeersels
ff snel gemaakt
1 februari 2009 om 19:22 #17464662bumper moet helemaal clean jongens en dan de uitlaat pijpen er uit laten komen
1 februari 2009 om 20:08 #17464663origineel gepost door Dietrich Concept
bumper moet helemaal clean jongens en dan de uitlaat pijpen er uit laten komen:puke dat ziet nie uit denk ik
1 februari 2009 om 22:18 #17464664
voila:)greetzz
2 februari 2009 om 19:14 #17464665origineel gepost door cabriobully
zo ziet het niet verkeerd uit.
Alleen waarom zit die zwarte streep in de achterklep?
de foto die jullie nu gesjopt hebben is juist de foto waar ik de achterbumper wel mooi vind.Probeer het eens op deze foto
Hier vind ik de achterbumper juist lelijk.
De uitlaten die erop zitten zijn verkocht
De juiste uitlaat die erop komt is de uitlaat van de laatste foto van de reactie van rabbitopcik vindt op deze foto de achterklep juist niet mooi is veel te groot tov. de rest. daarom hebben we daar een zwarte band opgeshopt net als kadett e gsi heeft orgineel.
dat breekt het weer een beetje2 februari 2009 om 19:43 #17464666ja maar dat vraagt hij toch niet
hij vraagt om DE BUMPER te shoppen niet de rest
dus alle lijnen en gaten er uit en de uitlaat pijpen er doorheen
DUIDELIJK :vertag:vertag:vertag:vertag:vertag:vertag:vertag:vertag
2 februari 2009 om 20:36 #17464667origineel gepost door Dietrich Concept
ja maar dat vraagt hij toch niethij vraagt om DE BUMPER te shoppen niet de rest
ja duidelijk :swear da wil nie zeggen da ik da mooi vindt kan hem toch diverse shops geven :fy1
3 februari 2009 om 15:44 #17464668origineel gepost door rabbitopc
origineel gepost door Dietrich Concept
ja maar dat vraagt hij toch nietja duidelijk :swear da wil nie zeggen da ik da mooi vindt kan hem toch diverse shops geven :fy1
gaat er toch niet om wat jij mooi vindt :fy1
hij vraagd toch kunnen jullie mijn bumper shoppen
en hoe hij het wil hebben
dan maak je er toch niet wat anders van
hij wil de kofferbak helemaal niet anders hebbennou weer ontopic en shoppen maar jongens :jerry:jerry:jerry:jerry
3 februari 2009 om 15:59 #17464669origineel gepost door Dietrich Concept
origineel gepost door rabbitopc
ja maar dat vraagt hij toch nietja duidelijk :swear da wil nie zeggen da ik da mooi vindt kan hem toch diverse shops geven :fy1
hij wil de kofferbak helemaal niet anders hebbennou weer ontopic en shoppen maar jongens :jerry:jerry:jerry:jerry
niet als jij zo dom ligt te doen wij zijn hier om mensen te helpen mag blij zijn dat we jullie willen helpen moet je vooral zo aardig gaan doen :fy1
3 februari 2009 om 16:14 #17464670origineel gepost door rabbitopc
origineel gepost door rabbitopc
niet als jij zo dom ligt te doen wij zijn hier om mensen te helpen mag blij zijn dat we jullie willen helpen moet je vooral zo aardig gaan doen :fy1
nou ja laat maar jonge
jij snapt het echt niet
we vragen toch gewoon om het zo te shoppen
en niet anders want we wouden het zo gaan maken danontopic hier en geen gezeur meer
3 februari 2009 om 16:28 #17464671Ik ben het met je eens dietrich, gewoon doen wat ze vragen, anders laat t maar zitten…
Maarja weer ON topic!:DHeb t ff snel snel gedaan hoor, maar hier heb je wel een beetje een idee hoe het zal staan.
3 februari 2009 om 18:00 #17464672kheb ff die van niels gebruikt (als da mag xD:jerry)
greetzz
3 februari 2009 om 18:17 #17464673weer maar ff vlug iets aangepast, t gaat vooral om het idee toch?
3 februari 2009 om 18:18 #17464674Originally posted by calike
kheb ff die van niels gebruikt (als da mag xD:jerry)greetzz
tuurlijk mag dat!:D
Je was me te snel af hahaha!:thumbup:thumbup:kewlpics3 februari 2009 om 18:20 #17464675mis. een stom idee maar…. 2originele bumpers op elkaar maar de bovenkant als onderlip gebruiken,dan heb je een net zo’n brede onderkant en iets unieks.
gr’s duncan:hmmz3 februari 2009 om 18:21 #17464676Ik had m zo breed gemaakt dat je net je achterwiel niet meer zag..
Vind m persoonlijk wel mooi zo hoor!FF -offtopic wel heeeele mooie cabrio hoor!:thumbup:thumbup
3 februari 2009 om 18:23 #17464677origineel gepost door Nielske
Originally posted by calike
kheb ff die van niels gebruikt (als da mag xD:jerry)greetzz
tuurlijk mag dat!:D
Je was me te snel af hahaha!:thumbup:thumbup:kewlpicshaha ok:D:jerry
3 februari 2009 om 18:28 #17464678persoonlijk vind ik de auto gewoon af.
Maar als de handen beginnen te jeuken en je bent ergens ontvreden over zou ik iets anders verzinnen.
gr’s duncan3 februari 2009 om 18:38 #17464679origineel gepost door cabriobully
hmmmm wat zeggen jullie gewoon de achterbumper zo laten voor wat het is?
het is voor mij alleen storend als ik achter mijn eigen auto rijd.
Als ik de auto van de zeikant zie hoort de bumper er gewoon bij.De cupdifuser die erop gezet is komt van een calibra en is van rieger.
Dit is destijds gedaan omdat rieger geen mooie difuser heeft gemaakt voor sedan/cabrio.Wat zeggen jullie gewoon laten of iets verzinnen?
Gewoon zo laten ziet er super uit zo.
En je moet ook niet achter je eigen auto gaan rijden:jerry, dan zie je het ook niet:P3 februari 2009 om 18:38 #17464680Ik snap volgens mij wel wat je stoort, denk niet zozeer de openingen, maar dat hij wat smal toeloopt naar beneden.
Je zal, als je handig bent, de bumper niet helemaal cleanen maar kunnen kijken of hij van onder niet iets breder gemaakt kan worden.
als je de openingen dicht zou maken en verbreden lijkt hij van achteren erg massief, wat bij de rest van de wagen beetje afsteekt zeg maar.
Maar vind hem zoals die nu is ook erg mooi hoor!
Zou m zo ruilen tegen m’n alto!:jerry:jerry:jerry3 februari 2009 om 18:51 #17464681Ik kan me ook voorstellen, dat als je eenmaal iets storot aan je wagen, ookal is het iets heel kleins, dat je er naar blijft kijken…
Maar als je geen risico’s wil nemen zou ik eens gaan kijken naar een ander soort bumper, als het je echt stoort.
En het valt idd ook pas op als je recht achter de wagen staat, en tja hoe vaak rij je achter je eigen wagen?;)
Als ik jou was zou ik nog eens goed nadenken of het echt zo storend is, want zoals al veel geschreven hebben ziet je wagen er prachtig uit, en heb ik verder niemand over de achterbumper gehoord, dat het niet mooi zou zijn…
3 februari 2009 om 23:37 #17464682of je gaat creatief bezig, en druk je er een astra gsi bumper achter met diffusor..;)
4 februari 2009 om 08:55 #17464683ja dan ben je zover IK weet de enige met een astra gsi bumper op een Sedan,
want die gsi bumpers zijn lekker breed.4 februari 2009 om 11:56 #17464684 -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.