Replica Bbs

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #18329791
    Robke1974
    Deelnemer
      Lid sinds:
      27 March 2008

      Hoi ik kan een super mooi
      Replica Bbs velgen met banden kopen voor een mooie prijs, wat zijn de ervaringen hiermee ? Is voor een auto van 75pk nu mss nog maar 60 ? Graag uw ervaring… geen meningen alleen wie er heeft gehad. Rob

      #18329800
      Anoniem
        Lid sinds:
        1 January 1970

        Zijn lenso.s waarschijnlijk
        Voor die prijs geen gekke wielen
        De laklaag is wat mindere kwaliteit
        Maar als ze nog netjes zijn kun je ze gerust kopen….

        #18329878
        Robke1974
        Deelnemer
          Lid sinds:
          27 March 2008

          ik weet het niet kan ik eens vragen, zitten wel flutbanden op, volgens de reviews super slechte kwaliteit,
          maar kosten maar compleet 500 euro. velgen zijn nog zeer netjes hier en daar een lichte lakbeschadiging maar
          niet erg. Op me werk raden ze mij het af, slechte ervaringen mee met replica’s hebben me foto’s laten zien
          waar het volledige hart af was gescheurd… veiligheid gaat boven geld maar liever weinig betalen voor iets goeds :p :p :p

          #18329890
          2000
          Moderator
            Lid sinds:
            30 June 2004

            500 lijkt me wat veel voor velgen die rond de 500 nieuw kosten. Wel afhankelijk van de maat maar deze velgen zijn nieuw vrij goedkoop.
            Als je dan toch nieuwe banden moet dan zou ik de velgen ook nieuw halen.

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.