Reperatie mobiel intern kabeltje

Forumindex Forums Overige PC & Multimedia Reperatie mobiel intern kabeltje

  • Dit onderwerp is leeg.
2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #17273061
    manta-gsi
      Lid sinds:
      1 November 2010

      Goede avond,

      Ik weet dat dit misschien niet het meest ideale forum hiervoor is maar ik hoop toch hier geholpen
      te worden.

      Ik heb als toestel een leagoo lead 1 gehad maar daar onhandigheid van mijn kant is hij gevallen
      waarna het halve beeldscherm het niet meer deed. Daarop een nieuw beeldscherm besteld via
      Alie express maar dat koste nog steeds zo’n 50 dollar. Dus heb geen behoefte er nog een keer
      een nieuwe te kopen.

      Daarna met het nieuwe beeldscherm naar een GSM reperatie winkel gebracht alleen daarna deed
      hij helemaal niks meer. Daarop besloten hem zelf maar open te maken want wat valt er nog te
      verliezen.

      Hier viel mij dit op:

      Ter vergelijking: ( oude beeldscherm )

      Na het witte lijntje is de aansluiting waarschijnlijk bij de reparatiewinkel afgebroken. Is er een
      mogelijkheid om dit te maken? Ik heb hier zelf geen verstand van.

      Elke reactie over hoe je het kan maken of op welk forum je dit moet vragen zou mij zeer helpen.

      De juiste benaming zou mij mogelijk al veel verder helpen.

      #18293087
      SimpleFace
        Lid sinds:
        14 July 2014

        Dit repareren is kansloos. Flex connector is stuk. Je kan er niet aan solderen want dan smelt het weg, en is te fine pitch. Dus pinnen erg dicht op elkaar. Gsm reparatie prutser heeft je nieuwe scherm dus mooi verkloot. Gezien de waarde van de tel zou ik hem nog 1x wegsmijten om er toch nog lol aan te beleven.

        Oja, heel misschien kan je je oude lcd kabel overzetten, maar dan moet er aan de andere kant ook een connector zitten, anders is het kansloos.

      2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.