remschijven en blokken vervangen astra h station 2005

Forumindex Forums Modellen Astra remschijven en blokken vervangen astra h station 2005

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17266293
    h67racing
    Deelnemer
      Lid sinds:
      4 August 2008

      hallo forumleden
      vandaag mijn astra h 1,8 16v station apk laten keuren, paar puntjes maar wel goedgekeurd ;) Er zouden nieuwe banden voor op moeten, tezijnertijd, en de remschijven voor waren nog net aan de maat, 22 mm. Ik wil ze eigenlijk gaan vervangen anders kom ik er volgend jaar wel aan, Aanbieding gekregen van de aardige meneer van Kwik fit :jerry voor 412 euro ) schijven en blokken’ en al wat gevonden voor 350 euro. Op het forum al een how to gevonden van de remblokken, daar kom ik wel uit. Maar als ik de remklauw )en blokken eraf heb, wat moet ik verder dan nog losdraaien en is het verstandig om de blokken mee te vervangen, ze zijn eigenlijk nog zeer goed. Heb ik verder speciaal gereedschap nodig. De onderdelen vind ik natuurlijk wel maar als iemand een goed adres heeft is dit welkom, wat zal ik ongeveer kwijt zijn als ik het zelf doe

      bedankt alvast voor het meedenken

      #18237530
      Ben1960
        Lid sinds:
        9 June 2007

        kijk even op mister-auto.nl

        #18237531
        h67racing
        Deelnemer
          Lid sinds:
          4 August 2008

          @Ben1960 wrote:

          kijk even op mister-auto.nl

          :thumb

          #18237532
          Anoniem
            Lid sinds:
            1 January 1970

            of nog beter, fsrs-opelwebshop.nl. Originele GM remblokken en schijven voor een goede prijs. Als je klauwen los zijn, is het een kwestie van 1 borgschroef in de schijf loshalen en dan de schijf erafslaan.

            Remzuiger in de klauw moet wel teruggedrukt worden omdat de verse blokken dikker zijn. Dit kun je doen met een lijmklem, grote tang, of talloze andere dingen..

            Remmen vervangen is echt een stukje cake.

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.