Remklauw Manta B (OPGELOST)

Forumindex Forums Modellen Manta Remklauw Manta B (OPGELOST)

  • Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 51 tot 59 (van in totaal 59)
  • Auteur
    Berichten
  • #17786077
    eddepet007
      Lid sinds:
      11 February 2005

      ik hoop het ook voor je

      #17786078
      Manta_Matthijs
        Lid sinds:
        17 October 2009

        Dat heb ik nog niet gedaan. Maar nadat ik de rechter klauw helemaal schonngemaakt had en gesmeerd had was het wel wat minder maar nog niet goed. Ik ga er vanuit dat het toch aan de klauw ligt.

        #17786079
        Freestyler
        Deelnemer
          Lid sinds:
          29 January 2006

          Ik zou het in het achterhoofd houden. Je weet maar nooit.

          Remslangen zijn immers zo duur niet (en ontluchten moet je toch als je een klauw gereviseerd hebt)

          #17786080
          Manta_Matthijs
            Lid sinds:
            17 October 2009

            Ik krijg volgens mij de remslangen bij de ATE klauwen, dus heb altijd een extra setje. Maar ik vraag me af hoe die gemonteerd zitten. Er zit toch een soort koppeling aan de bovenkant van de wielkas. Moet je die dan gewoon losdraaien?

            #17786081
            Freestyler
            Deelnemer
              Lid sinds:
              29 January 2006

              je remleiding loopt door je schutbord heen. Daar zit een lipje, waar je leiding doorheen gaat, en waar je de remslang aan schroeft.

              Uitleggen is moeilijker dan het in werkelijkheid is. Wijst zich haast vanzelf.

              1 tip, gebruik fatsoenlijk gereedschap en genoeg wd-40. Want de wartel op de leiding wil nog wel eens moeilijk doen.

              #17786082
              Manta_Matthijs
                Lid sinds:
                17 October 2009

                Oke, bedankt voor de tip!! :)

                #17786083
                Manta_Matthijs
                  Lid sinds:
                  17 October 2009

                  Gisteren avond even op en neer geweest naar Almelo (Eddie) die voor mij een mooi setje ATE remklauwen klaar had liggen. Ik heb ze vandaag even goed schoongemaakt en ze zien er weer perfect uit.

                  Aangezien ik erg benieuwd was of het probleem hierdoor opgelost was heb ik de klauwen gelijk gemonteerd. JA HOOR!!!! hij remt weer als nieuw!:) Bij het remmen blijft hij netjes rechtdoor rijden en trekt niet meer weg.

                  Ik wil iedereen ontzettend bedanken voor alle goede hulp die jullie gegeven hebben. Zonder jullie goede kennis en ervaringen heb ik dit probleem niet zo voorspoedig op kunnen lossen.

                  BEDANKT!

                  #17786084
                  mantadevil
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    30 June 2004

                    waar zo’n forum al niet goed voor is he;)

                    #17786085
                    eddepet007
                      Lid sinds:
                      11 February 2005

                      mooi dat het goed is nu
                      heb je iig mooie ritgehad en je weet waar je het voor gedaan hebt

                    9 berichten aan het bekijken - 51 tot 59 (van in totaal 59)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.