Remklauw Beugels Forumindex › Forums › Techniek › Banden, remmen en onderstel › Remklauw Beugels Dit onderwerp is leeg. 2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2) Auteur Berichten 2 januari 2011 om 22:32 #17230360 sw_reijndersDeelnemer Lid sinds:27 October 2005 Stel ik wil Remklauwbeugels op maat laten maken. Wie weet hoeveel geld je daar ongeveer kwijt aan bent :) En bij wat voor bedrijf je aan moet kloppen. Ik wil nl mijn remmerij aan de vooras upgraden en loop met wat ideetjes te spelen :) 2 januari 2011 om 23:22 #17787069 CommoCruiserDeelnemer Lid sinds:23 March 2007 Kant-en-klaar setje beugels voor € 129,00 : http://www.epytec.de/Bremsentechnik/Bremssatteladapter/Opel/Opel-Kadett-Senator-Omega-Vectra-C-Adapter-Bremsanlage.html 314×28 schijven van een Vec C GTS, met standaard Vec C klauwen, is dat genoeg ? Auteur Berichten 2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2) Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven. Inloggen Gebruikersnaam: Wachtwoord: Houd me ingelogd Login metFacebookLogin met GoogleLogin met Twitter Inloggen