regeneratie roetfilter

Forumindex Forums Modellen Insignia regeneratie roetfilter

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #17265406
    wimdm
    Deelnemer
      Lid sinds:
      5 October 2012

      ik vind het kl’te dat er geen melding gegeven wordt of er een lichtje brandt wanneer de roetfilter in regenatie is. vandaag kwam ik thuis en bij het stilleggen van de wagen bleef de ventilator nadraaien. het was nochtans een korte rit. dit is meestal een indicatie dat een regenatie aan de gang was. idd dit merk je aan het verbruik en het wat rauwer draaien van de motor. maar je kunt toch niet iedere keer dat je de motor stopt, het verbruik nakijken. wel zal er een lampje branden wanneer je de filter MOET laten reinigen. ik denk dat ik al twee keer op korte tijd de regeneratie heb onderbroken. zal wel gauw eens in de miserie geraken. kl’te systeem :swear

      #18230004
      rim3179
        Lid sinds:
        30 April 2013

        Mochten ze een lampje laten branden dan staat er elke 5min iemand bij de garagist die denkt dat er iets mis is met zijn wagen.

        #18230005
        wimdm
        Deelnemer
          Lid sinds:
          5 October 2012

          een simpele melding zou al een groot verschil maken.

          #18230006
          Dolby
          Deelnemer
            Lid sinds:
            1 May 2008

            Ik vind dat je zeker daar gelijk in hebt. Wanneer men een controle op de BC zou laten zien zou veel mensen duidelijk maken wat er aan de hand is.
            Bijvoorbeeld Motor reinigen motor niet uit zetten.

            #18230007
            nicocorsa
              Lid sinds:
              6 June 2006

              beste mense als jullie insignia een roetfilter probleem krijg of dreigt te gaan vol zitten . zal jullie dashboard u waarschuen met de melding . roetfilter vol rijverder .

              dus dat van die meldingen . bestaat zeker wel . een regeneratie beindigen kan geen kwaad . je kan ook de auto stationair laten draaien als je die mogelijkheid hebt . en doet hij gewoon verder .

              #18363280
              Athlon
              Deelnemer
                Lid sinds:
                23 January 2007

                nooit gezien bij mij en lang miserie gehad omdat hij dicht zat en niet weten van waar het kwam

                #18363323
                Nick-GSI
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  30 June 2004

                  idd als die geregenereerd moet worden dan geeft die gewoon een melding in het display tussen de tellers

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.