Forumindex › Forums › Techniek › C20xe (2.0 16v) › Regelbare brandstofdrukregelaar
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
5 juni 2009 om 15:38 #17484128
[/quote]
geloof dat jij een beetje in de war bent:fy1
verkoop die dingen al 10 jaar en met nog niet één enkele een probleem gehad [/quote]
Welke bedoel jij dan.. Project.
Die van Ebay of die van de link
Groeten Eric
6 juni 2009 om 07:47 #17484129die van vmax en die staat in die ebay link
en gema verkoopt die dus ook
mvg:hennie
6 juni 2009 om 08:26 #17484130Klopt V-max heeft dezelfde soort…
Er zijn méér merken die zulken verkoopt.. er staan zowieso 3 verschillende op Ebay…Ik wilde eerst ook zo een, maar heb toch besloten het anders te doen :)
Groeten Eric
11 juni 2009 om 08:41 #17484131origineel gepost door freek corsa
origineel gepost door geert666
origineel gepost door freek corsa
Ik heb de onderdruk slang van de originele brandstofdrukregelaar niet aangesloten.?? verbruikt zeker wel veel dan?
1 op 14 op de snelweg
Die minimale druk is inderdaad 2,5 bar.
Ik had de druk altijd op 4 bar staan, dan heeft de originele druk regelaar niets meer te doen.hij zal onder deellast niet meer verbruiken, omdat de lambda de inspuittijden wel terug regelt tot lambda 1.
In theorie heb je wat meer kans op een foutmelding / noodloop, omdat de lambda meer moet bijregelen als normaal.
Net onder vollast zal ie een stuk meer brandstof krijgen (wat natuurlijk wel de vraag is of dat altijd zinvol is :angel)11 juni 2009 om 20:19 #17484132Originally posted by Project
origineel gepost door corsaboy
deze moet je hebben.
Weet je zeker dat je goed spul krijgt.Die andere van ebay is van dat omgebouwde rotzooi…
geloof dat jij een beetje in de war bent:fy1
verkoop die dingen al 10 jaar en met nog niet één enkele een probleem gehad
owh ja..
Je orginele moet je weer inleveren zodat men ze kan ombouwen.. Dus ze worden idd omgebouwd..En ik heb op dit forum ook al eens gelezen dat er diverse mensen er wel problemen mee hadden.
Misschien dat jij dan geluk hebt gehad met de regelaars die je hebt verkocht..
Maar ik wil ze niet op mijn motor hebben… :vertag
12 juni 2009 om 08:20 #17484133Heb zelfs er al 2 gezien die uit elkaar geklapt waren, 1 op een C20let dat was al bij de eerste keer starten. En vorige keer op Bitburg bij die blauwe Speedster met Z20let
12 juni 2009 om 10:00 #17484134Als je de druk te hoog zet dan kunnen ze misschien wel klappen.
Maar ik heb hem al 3 jaar erop zitten en nog nooit wat mee gehad.12 juni 2009 om 13:57 #174841353,6 Bar op de Speedster. Hebben ze zelf zo afgesteld bij Vmax. Maar maakt me verder ook weinig uit, past bij mij toch niet :P
15 juli 2009 om 12:13 #17484136en…??? ik geloof dat de meeste tegen het zelfde probleem lopen als ik toen..
nu zijn ze te krijgen,en als je em nodig hebt zijn ze er niet.. damn..
ik heb stad en land afgebelt naar z`n blanking plate..
kreeg toen een ander oplossing via een collega… erg simpel,kost niks
werkt perfect..:vertag
zie 1ste pag.. -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.