recirculatieklep ecc corsa c doet niets

Forumindex Forums Modellen Corsa recirculatieklep ecc corsa c doet niets

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Berichten
  • #18357616
    Fonzie1
    Deelnemer
      Lid sinds:
      22 June 2018

      Hallo, nieuw hier. Mijn dochter rijdt sinds februari een corsa c. Omdat ik een beetje technisch ben heeft zij mij gevraagd naar de ventilatie te kijken die volgens haar niet goed is.

      Dit klopt wel want welke stand je op de regulatie selecteerd (voorraam, voeteneind of midden) er veranderd hierdoor niets aan de luchtstroom. Continu blijft de meeste lucht uit de roosters bij de zijramen komen.

      Snelheid aanjager werkt wel goed.

      Ik begrijp dat een drietal servo’s voor de klepstand zorgen? Heb ondertussen 1 van die servo’s verwijderd en getest op een accu en die werkt goed. Andere twee weet ik niet, neem aan dat wanneer 1 werkt er toch iets aan de luchtstroom zou moeten veranderen? Wanneer ik deze servo terugplaats keert deze automatisch terug naar de stand waar de klep volledig gesloten is.

      Zijn er forumleden die weten wat het probleem kan zijn? Is er misschien documentatie aanwezig waardoor ik beter begrijp hoe dit allemaal werkt (inclusief weerstanden, relais en zekeringen die met de ventilatie te maken hebben)

    1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.