radio passend maken

  • Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #17209395
    Opel_Bjorn
    Deelnemer
      Lid sinds:
      4 May 2008

      In men Monza steekt een simpele CD MP3 speler van Sony. Spijtig genoeg waren de radio’s vroeger niet zo groot als nu dus met gevolg dat hij er niet zo mooi in past. Eers twilde hij al niet door het gat passen (scheelde echt 2mm dat ie te groot was) maar heb een beetje dashboard weggeveild en dus schoof hij er mooi in. Het volgende is natuurlijk dat hij niet diep genoeg in het gat geschoven kan worden. Weet misschien iemland van jullie dat je dit kan aanpassen zodat hij er wel mooi in kan. Maar anders verhuist de radio naar het handsschoenvakje en komt er een orginele op zijn orginele plaats

      #17475100
      GSE
      Deelnemer
        Lid sinds:
        5 August 2006

        ik heb hetzelfde probleem,krijg heb er ook niet diep genoeg in om um mooi strak te laten zitten…Is na mijn idee niks aan te doen.

        Kachelbak zit in de weg.

        A2,past ie wel goed.

        #17475101
        commodore_GS_72
        Deelnemer
          Lid sinds:
          2 January 2007

          een gt 23u van sony?

          #17475102
          obelix
          Deelnemer
            Lid sinds:
            8 November 2005

            origineel gepost door GSE
            ik heb hetzelfde probleem,krijg heb er ook niet diep genoeg in om um mooi strak te laten zitten…Is na mijn idee niks aan te doen.

            Kachelbak zit in de weg.

            A2,past ie wel goed.

            ik heb niks aangepast aan het dasboard allen het metalen fronte wat om de radio zit heb ik er niet om heen
            en heb het lijsje wat om het radio frontje zit iets in gekort
            en zit er verder goed in
            ligt er niet buiten

            #17475103
            GSE
            Deelnemer
              Lid sinds:
              5 August 2006

              Bij die fijne A1 van mij in verschillende mooie kleuren blauw/groen,kreeg ik een gewone radio met cd speler er niet in hij blijft een cm of 2 uitsteken,ook het gat waar ie in komt heb ik met een vijl iets groter moeten maken.

              Als ik in het gat kijk waar de radia komt kijk ik tegen wat kabels en de kachelbak aan en die zit na mijn idee in de weg.

              Bij een A2 past alles teminste ik heb er al veel verschillende types merken in zien zitten.

              #17475104
              Opel_Bjorn
              Deelnemer
                Lid sinds:
                4 May 2008

                De mijne blijft er ook zo een 2cm uithangen maar ik heb hem wat schuin gekanteld zodat die vanboven wel aansluit en dan valt het minder op. Maar hij verhuist 9 van de 10 het handschoen kastje in. Eerst nog een orginele radio vinden, het blauwe frontje voor de radio zit nog bij de auto :afro

                #17475105
                obelix
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  8 November 2005

                  origineel gepost door GSE
                  Bij die fijne A1 van mij in verschillende mooie kleuren blauw/groen,kreeg ik een gewone radio met cd speler er niet in hij blijft een cm of 2 uitsteken,ook het gat waar ie in komt heb ik met een vijl iets groter moeten maken.

                  Als ik in het gat kijk waar de radia komt kijk ik tegen wat kabels en de kachelbak aan en die zit na mijn idee in de weg.

                  Bij een A2 past alles teminste ik heb er al veel verschillende types merken in zien zitten.

                  ik ben er wel ff mee aan het kloten geweest
                  stekers kwamen er telkens tussen
                  ik heb van uit het gat van de asbak een parker na boven gedraaid dat de radio mooi aan klemt
                  ik heb zo geen foto
                  om het te laten zien

                  #17475106
                  henkjan_80
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    14 December 2006

                    In m’n Rekord past de radio zonder problemen. Moet er wel bij zeggen dat het er eentje met cassette is (een pioneer van een jaar of 5/6 oud) waar ik dan een wisselaar achter heb zitten. Misschien dat een radio/cd wat groter is

                  8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.