Radio Kabel

Forumindex Forums Modellen Corsa Radio Kabel

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #18364970
    Ozzyexowaw
    Deelnemer
      Lid sinds:
      24 March 2019

      Goedendag,

      Ik heb al veel gelezen over de problemen met de Opel Radio en het wel bekende *safe*
      Helaas is dit mijn ook overkomen, met veel gebel en contact met de dealer, was het op vragen van de radio code niet meer mogelijk.

      Dus, ben ik wezen kijken voor een inbouwframe welke past in mijn Opel Corsa (C) model uit 2002. Gelukkig voor een prikkie kunnen kopen, maar helaas kwam ik hierbij tot de ontdekken dat ik een kabel mis voor mijn radio. CD en USB doen het prima. Maar nou begreep ik dat je een antenne kabel met een vrouwtje of mannetje moet hebben die in de radio gaat en kan aansluiten op de connector van de Corsa. Maar welke Kabel moet ik hiervoor hebben?

      Hoop dat iemand me uit de brand kan helpen :cheers: :help:

      #18364972
      pjotter
      Deelnemer
        Lid sinds:
        21 November 2013

        [quote quote=18364970]Goedendag, Ik heb al veel gelezen over de problemen met de Opel Radio en het wel bekende *safe* Helaas is dit mijn ook overkomen, met veel gebel en contact met de dealer, was het op vragen van de radio code niet meer mogelijk. Dus, ben ik wezen kijken voor een inbouwframe welke past in mijn Opel Corsa (C) model uit 2002. Gelukkig voor een prikkie kunnen kopen, maar helaas kwam ik hierbij tot de ontdekken dat ik een kabel mis voor mijn radio. CD en USB doen het prima. Maar nou begreep ik dat je een antenne kabel met een vrouwtje of mannetje moet hebben die in de radio gaat en kan aansluiten op de connector van de Corsa. Maar welke Kabel moet ik hiervoor mand me uit de brand kan helpen :cheers: :help:[/quote] je bedoeld een adapter van iso naar din om je antenne aan te sluiten

        antenne-adapter-iso-din-310x310

        #18364973
        Ozzyexowaw
        Deelnemer
          Lid sinds:
          24 March 2019

          Dat zou wel eens kunnen, maar durf het niet met zekerheid te zeggen. Ging volgens mijn op een kabeltje die je in de radio moet doen, wat rond is met een mannetje en de andere kant aansluit in je auto, waar 12 pennetjes aan zitten. Zodat je verbinding kan maken met de radio.

          #18364975
          Ozzyexowaw
          Deelnemer
            Lid sinds:
            24 March 2019

            rta-7004.114-0_iso-naar-audi-opel-seat-skoda-en-vw-adapter-met-fakra-din_hoofdDan zou je zeker op zoiets uitkomen? Of heb ik alleen die ene kabel nodig? Omdat de rest al aan de radio zelf zit?

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.