Radio advies Corsa C

Forumindex Forums Modellen Corsa Radio advies Corsa C

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #18364261
    hanspietersen
    Deelnemer
      Lid sinds:
      27 February 2019

      Ik heb sinds kort een Opel Corsa-C uit 2001. Helaas zit er geen radio in, alle bekabeling zit er nog wel.

      Ik wil hier graag een radio in laten bouwen (of eventueel zelf inbouwen mocht het niet moeilijk zijn) maar ik ben een redelijke leek op het gebied hiervan.

      Kan iemand mij advies geven over welk soort radio ik er het beste in kan zetten? Ik heb verder weinig eisen; een werkende radio is in principe genoeg. Opties als AUX of bluetooth zijn evt mooi meegenomen maar geen vereiste. De auto beschikt ook over stuurwielbediening, deze zou ik ook het liefst willen gebruiken. Bij voorkeur natuurlijk ook voor een schappelijke prijs

      Bij voorbaat dank!

      #18364328
      richardschaeks
      Deelnemer
        Lid sinds:
        14 October 2008

        Je kunt 2 dingen doen, een orginele cd30 mp3 erin zetten( dubbeldins) heb er nog  1 liggen met een werkende aux ingang(toen der tijd via varriant geactiveerd).

        Er zijn ook talloze dubbeldinsradio’s te vinden voor de corsa c, of je gaat voor een enkeldins radio, daar krijg je hele mooie 2 naar 1 dins plastic vulstukken voor voor onder de 30 euro(let wel op de kleur) en dan kun je er een enkeldins radio inhangen!

        #18364331
        liviu2004
        Deelnemer
          Lid sinds:
          6 April 2014

          cd30 werkt niet in corsa c 2001. Alleen vanaf 2004/2005.

          #18364332
          richardschaeks
          Deelnemer
            Lid sinds:
            14 October 2008

            <p style=”text-align: center;”>Ok dankje weer wat geleerd, radio is uit een 2004 corsa gekomen!</p>
             

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.