racing xbox 360 gezocht

Forumindex Forums Overige PC & Multimedia racing xbox 360 gezocht

  • Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    Berichten
  • #17228192
    opel123
      Lid sinds:
      30 June 2004

      met de donkere dagen voor de deur zal de xbox 360 waarschijnlijk wat vaker aangeslingerd worden en nu ben ik opzoek naar nieuwe spellen…

      heeft iemand een van de volgende games en is dit iets? of andere racing games die zijn aan te bevelen?

      f1 2010
      dirt 2
      grid

      de nfs reeks heb ik op de pc en ben daar inmiddels wel een beetje op uitgekeken dus die komt er ook niet op de xbox360. zelf heb ik forza 3 en burnout paradise al :thumbup

      heb al beetje op gamespot gezocht maar vind het belangrijk dat het realistisch is en er veel mogelijkheden zijn qua auto’s en tracks…

      laat maar horen!

      #17756389
      geert666
      Deelnemer
        Lid sinds:
        21 December 2004

        gotham racing

        Grid is mooi!!

        #17756390
        opel123
          Lid sinds:
          30 June 2004

          grid ziet er inderdaad wel mooi uit op de screenshots… heb hem ook op de pc maar dat vond ik klote sturen

          #17756391
          Stender
          Moderator
            Lid sinds:
            5 April 2009

            Koop Forza 3

            #17756392
            opel123
              Lid sinds:
              30 June 2004

              lees mijn eerste post :cool: die heb ik al en is inderdaad erg mooi maar ik wil iets anders… ben voor nu een beetje uitgekeken op forza

              #17756393
              Insanity
                Lid sinds:
                31 October 2010

                http://www.gamefaqs.com/xbox360/list-47

                Het is allemaal niet zo moeilijk:)

                #17756394
                opel123
                  Lid sinds:
                  30 June 2004

                  dan vind ik deze website mooier :thumbup http://www.gamespot.com/games.html?platform=1029&category=Racing&type=games&mode=top&sort=views&sortdir=asc

                  het is trouwens f1 2010 geworden en van het weekend al heel wat asfalt versleten na de laatste race gekeken te hebben… vettel :wors

                  heb nu sinds gisteren ook een stuurtje met pedaaltjes te leen en ga er zeker ook een aanschaffen! hoe gaaf ook!

                  #17756395
                  Insanity
                    Lid sinds:
                    31 October 2010

                    Oke gaaf met zo’n stuur en pedalen!

                    Ben zelf niet zo verzot op de F1 reeks. Geef mij maar liever midnight club of blur:).

                    Zelf gebruik ik liever gamefaqs maar ik ben mischien ook wel wat meer geintereseerd in gaming, gamespot is een hele makkelijke oplossing natuurlijk:)

                    Succes ermee!

                    Insanity

                    #17756396
                    McKaamos
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      10 December 2009

                      De nieuwe Need for Speed Hot Pursuit :)
                      Niet realistisch, echt een arcade racer, maar het ziet er zoooo gelikt uit :) auto’s zien er supervet uit en de roadside scenery is om van te smullen :)

                      Het enige waar ik nog wat op tegen heb met die game is de muziek, maja, dat schijn je ook nog zelf aan te kunnen passen door MP3tjes in je Xblik te zetten.

                      #17756397
                      opel123
                        Lid sinds:
                        30 June 2004

                        nfs vind ik te arcade… f1 2010 is ook geen volledige sim maar met stuur en pedalen is het erg leuk spelen

                      10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.