Forumindex › Forums › Overige › 4×4 › Race 4×4
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
22 januari 2009 om 15:41 #17208638
Iemand ervaring met sport-race 4×4 verdeelbakken ? of weet er een goed bedrijf die versterkte 4×4 verdeelbakken bouwt ? die 500-750 pk aan kan ?
22 januari 2009 om 21:12 #17462677volgens mij hurliman in zwitserland.
misschien hennie boomkamp.groeten.
22 januari 2009 om 22:01 #17462678ik dacht ook dat hurliman ze levert met een vaste 50/50 verhouding. Alleen kunnen ze (van horen zeggen) behoorlijk klantonvriendelijk zijn
23 januari 2009 om 13:28 #17462679Ja Hürlimann ken ik wel, ik kan er niet mee iig. Hij heeft me over de telefoon als eens uitgescholden..
23 januari 2009 om 14:00 #17462680dan moet je naar frank van gema (vriendelijk enal
ja hurlymann, het schijnt dat ze dat witte kruis in de vlag gaan veranderen in een ander teken:wors
12 februari 2009 om 18:14 #17462681Hallo niels,
is er al meer bekent hierover ?
ben eigenlijk voor de toekomst ook wel benieuwt wat dit in houdt, welke onderdelen je nodig hebt en wat dit mooie spul moet gaan kosten?
mvg
Turbotjuh
24 februari 2009 om 21:18 #17462682Volledige race bak bij Gema 5000 euro incl het er onder bouwen.
25 februari 2009 om 19:23 #17462683Tjuus dat is geen kattepis :o… toch maar even wachten met mijn Evo310 plannen en eerst het optische gedeelte voor elkaar zien te krijgen.
26 februari 2009 om 09:02 #17462684De mail,
Hallo,
wir bauen so ein Renngetriebe, nur dazu muß das Fahrzeug zu uns!
Es werden nicht nur das VG sondern auch die Elektrik und Hydraulik umgebaut!
Die Fullrace Version kostet 5000 Euro Netto inkl. aller Umbauten.
Gruß
26 februari 2009 om 19:20 #17462685origineel gepost door rallyastra
De mail,Hallo,
wir bauen so ein Renngetriebe, nur dazu muß das Fahrzeug zu uns!
Es werden nicht nur das VG sondern auch die Elektrik und Hydraulik umgebaut!
Die Fullrace Version kostet 5000 Euro Netto inkl. aller Umbauten.
Gruß
Dat is serieus veel geld :hmmz
mochten er verder nog ontwikkelingen zijn zou ik dit graag van je vernemen.mvg
Turbotjuh
6 maart 2009 om 14:41 #17462686kwam net maxxtuning.se tegen ergens op het net.
is wel in zweden, mar bouwen volgens mij ook verdeelbakken om.groeten.
6 maart 2009 om 20:50 #17462687Weet ni of ik de wisselkoers goed heb maar dat is precies wel een pak goedkoper daar in zweden. :o
Is nog geen 900€ voor een racebak daar.
9 maart 2009 om 09:02 #17462688Ja ok, maar worden er dan dezelfde werkzaamheden uitgevoerd als bij Gema en zo ja hoe is het gesteld met de kwaliteit ervan (ik heb persoonlijk nog niet veel gehoord en gelezen over beiden dus alle info is welkom)? Is dat niet geheel toevallig dezelfde firma die gewerkt heeft aan die blauwe cali turbo met amper 600pk?
Als het een betrouwbare firma is die fatsoenlijk werk levert dan zie ik mezelf in de toekomst wel de boot naar Zweden nemen :)9 maart 2009 om 11:09 #17462689dat is inderdaad dezelfde firma met de calibra van 600pk die tevens van het bedrijf zelf is.
9 maart 2009 om 19:38 #17462690staat dacht ik op youtube ergens een filmpje van een vectra turbo 4×4, die maakt een paar donuts op het asfalt.
zo ben ik op dat adres gekomen.
gaat met een standaard bak niet goedkomen.groeten.
9 maart 2009 om 19:41 #17462691wou bij hun op de site kijken, maar mog er niet op:wtf:wtf
of doe ik iets fout:hmmzgroeten.
9 maart 2009 om 20:48 #17462692Niet specifiek, je moet er alleen www voor zetten:
http://www.maxxtuning.se/11 maart 2009 om 18:58 #17462693had ik ook gedaan.
nu lukt het wel, alleen mijn zweeds is een beetje achteruit gegaan:P:P:P:Pgroeten.
12 maart 2009 om 18:26 #17462694Even deze link aanklikken, onderaan kun je kiezen tussen Engels of Zweeds:
http://www.maxxtuning.se/index.php?id=0&lang=EN
Hier de pagina van het beestje zelf :wub
http://www.maxxtuning.se/index.php?id=70
Shit hee, 8400 Zweedse kronen komt daadwerkelijk neer op €749,19 als ik wisselkoersen.nl mag geloven :o En de duurste van 9800 kronen vertaalt zich naar €874,05 :o
Weet maar van mij mee dat ik een keer een vakantie daar naartoe plan als er genoeg geld is voor de VMAX goodies :wors14 maart 2009 om 10:12 #17462695Als er iemand met deze fijne mannen in zee is gegaan hoor ik graag hoe dit gegaan is, want wat ik lees en zie is heel interresant :vertag
hier een filmpje van de auto in 2006 met 1 turbo en aangepast 4×4 :wors
http://www.maxxtuning.se/files/2006-qrew_calibra-bilsport_save.mpg
er zitten nu 2 turbo’s op deze calibra:hmmzmvg
Turbotjuh
26 maart 2009 om 23:26 #17462696Die bak uit zweden is dus alleen voor drag racen, recht uit dus… Volgens hennie maken hun die bakken zo dat je zoveel ssndrijving naar achter hebt dat enig rol verschil tussen voor en achter niet echt meer mogelijk is. Naar Gema dus, die passen je bak verder ook helemaal aan incl hydrauliek. Gema is een goed bedrijf, haal ik regelmatig onderdelen.
27 maart 2009 om 21:54 #17462697Ai dat is sneaky, op de Youtube filmpjes viel mij geen rolverschil op waardoor ik dacht dat ze de verdeelbak op permanente 4×4 omgebouwd hadden. Met meer aandrijving naar achteren toe kom je dan op een punt dat je net zo goed de voorste aandrijfassen er onder weg kunt halen en de bak daarop om moet bouwen :hmmz
Dat wordt voor mij dus uiteindelijk Gema ipv Zweden als dat werkelijk zo is, dragracen vind ik ook wel leuk maar is wat mij persoonlijk betreft niet het enigste wat er te beleven valt…6 oktober 2009 om 16:47 #17462698Volgens mij kan je met een overbrengingsverhouding van 50/50 geen donut draaien op asfalt…
:hmmz14 november 2009 om 23:23 #17462699waarom zou dat niet kunnen?:wtf als je maar de pk’s hebt gaat dat wel hoor…:)
Bouw toch gewoon om naar achterwielaandrijving ( met de motor in de lengte). veel leuker.:jerry
15 september 2010 om 17:16 #17462700Om hier op terug te komen, ik zie van de Opel 4×4 bak af. Ik bouw de motor in lengte er in en er komt een Cosworth 4×4 bak aan!
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.