Raam schakelaar

Forumindex Forums Modellen Astra Raam schakelaar

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #18394263
    Ruudv
    Deelnemer
      Lid sinds:
      15 August 2017

      Hallo,

      Heeft iemand het volgende  ook al eens mee gemaakt? Het raam aan de bestuurders zijde doet het niet meer. Raam gaat niet meer open of dicht er lijkt geen stroom meer op te staan ook lampje op het paneel brand niet meer. Ik denk dat er een kabeltje stuk is maar welke? En hoe kom ik hier bij? Hoor het graag!

      groet,

      Ruud

      #18394268
      Haasje17
      Moderator
        Lid sinds:
        8 September 2009

        Over welk type astra gaat het, meestal een kabelbreuk in de deurkabelboom bij het scharnierpunt.

        #18394737
        Ruudv
        Deelnemer
          Lid sinds:
          15 August 2017

          Hallo,

          Het is een Astra J uit 2013.
          Zit er dan een breuk in de kabels die door het rubber gaan? Hoe kun je daar het makkelijk bij komen?

          #18394821
          Ruudv
          Deelnemer
            Lid sinds:
            15 August 2017

            Zo vandaag maar eens even met het raam bezig. En gezocht naar een kabelbreuk. Helaas zonder resultaat. Heb spanning op de stekker. Zal dan wel in het paneel zelf zitten. Maar eens  op zoek naar een raambediening paneeltje. Even bij een demontage bedrijf gekeken  helaas alleen voor een twee deus op voorraad.

            #18395599
            Ruudv
            Deelnemer
              Lid sinds:
              15 August 2017

              Oké paneeltje binnen maar helaas niets. We hebben wel stroom op de rode draad van de stekker. Wie weet waar ik nu nog naar moet kijken  ik begrijp er niets meer van. Zouden ze het kunnen vinden als ze de auto uit gaan lezen bij Opel?

              #18395920
              Ruudv
              Deelnemer
                Lid sinds:
                15 August 2017

                Het raam achter de bestuur doet het ook niet meer wel brand het lampje van de schakelaar? Als er achter een kabelbreuk zou zijn zou het raam voor het ook niet doen?

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.