raam passagierskant

Forumindex Forums Modellen Astra raam passagierskant

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #18357084
    lol11
    Deelnemer
      Lid sinds:
      4 June 2018

      het raam aan de passagierskant van mijn astra h gtc wilden niet goed op en af gaan als ik op de knop drukte dan ging het raam een klein stukje open dan moest ik opnieuw op de knop drukken en zo tot het raam open  was nu heb ik als gesmeerd de rubbers de raam geleiders het tand wiel alles dus en nog gaat het raam in kleine stukken op en af nu heb ik iets ontdekt als de motor draait dan kan ik het raam op en af doen zonder problemen het is precies als of het raam nieuw  is zo goed het het op en af als ik dan de motor stil leg en opnieuw probeer dan gaat het weer ik stukken  op en af  kan iemand mijn zeggen wat dat zou kunnen zijn  :help:

      #18357426
      rinus747
      Deelnemer
        Lid sinds:
        31 May 2010

        Ik had ooit problemen gehad met de bedieningsschakelaars. Sommige wagens gebruiken intern van die hele kleine kwetsbare SMD schakelaars als je ook in telefoontjes tegen komt. Die kunnen niet goed tegen vocht en corrosie. De bediening begint dan wat te “stotteren” door onbetrouwbaar contact.

        Vergelijk of je dezelfde problemen hebt bij bediening vanaf het bestuurders paneel, en vanaf de bijrijder (Mijn Zafira A heeft dubbele bediening…..en op een gegeven moment kon ik nog maar een van de twee gebruiken).

      2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.