Forumindex › Forums › Modellen › Tigra › Raam in rechterportier opent bij dichtdoen Achterklep
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
25 februari 2010 om 18:05 #17217924
Stond ik vandaag bij m’n “nieuwe” Tigra..
Alles natuurlijk open..
Ik sluit de achterklep..Gaat mijn rechter zijraam open..(ongeveer 15 cm) :thumbdown
2 sec. daarna sluit deze zichzelf weer..:thumbupIk deed dit natuulijk een stuk of 10 keer, en ja elke keer weer..
Persoonlijk dacht ik dat de druk die ontstaat bij het dichtslaan van de achterklep, die druk moet ergens heen, dus opent het raampj..
Ik helemaal blij..:DNa het eten, ik het aan mijn vriendin laten zien..:agent
weer 10 keer geprobeerd…ER GEBEURDE NIKS..Ik stond voor een raadsel..:hmmz
Vandaaar mijn vraag aan jullie, Hebben julli dit wel eens meegemaakt..? zoja hoe en wat doe je eraan..??
Greetz…
25 februari 2010 om 18:12 #17621233Heb ik ook wel es meegemaakt.. niets aan de hand, later doet ie het gewoon weer.. Ik weet niet precies wat het is. Misschien de klep niet te hard dichtgeslagen (?) Morgen weer es proberen ^^
25 februari 2010 om 18:19 #17621234Pff gelukkig dan maar,,, toch appart..
ALs hij het maar niet gaat doen, als de wage ergens op slot staat..
Oppeens een raam open doen…Lijkt the night rider wel..:P
26 februari 2010 om 16:36 #17621235Dit is normaal, dit zorgt ervoor dat de luchtdruk uit de auto weg kan en niet je achhterruit eruit gedrukt wordt.
27 februari 2010 om 15:10 #17621236nog nooit gezien bij mn 96 tigra ..
27 februari 2010 om 16:23 #17621237ik ook niet…… ook 96.
27 februari 2010 om 17:27 #17621238is alleen bij tigra’s vanaf de upgrade in ’97 :vertag
Mijn oude 1995 Tigra had het ook niet27 februari 2010 om 19:39 #17621239origineel gepost door roger rabbit
Dit is normaal, dit zorgt ervoor dat de luchtdruk uit de auto weg kan en niet je achhterruit eruit gedrukt wordt.oke lijkt logisch.
maar het raam kan toch nooit zo snel openen voordat de druk in de auto zo hoog is door het dichtgooien v/d achterklep:hmmz
27 februari 2010 om 19:44 #17621240origineel gepost door gts power
origineel gepost door roger rabbit
Dit is normaal, dit zorgt ervoor dat de luchtdruk uit de auto weg kan en niet je achhterruit eruit gedrukt wordt.oke lijkt logisch.
maar het raam kan toch nooit zo snel openen voordat de druk in de auto zo hoog is door het dichtgooien v/d achterklep:hmmz
als de achterklep halverwege is gaat het raam open
gaat ongeveer 5cm max open(tis maar een kiertje)27 februari 2010 om 20:07 #17621241origineel gepost door Kaneda
origineel gepost door gts power
gaat ongeveer 5cm max open(tis maar een kiertje)dacht dat er bedoeld werd dat het raam open ging als er teveel druk was.
dus die gaat standaard open als de klep wordt dicht gegooid.
1 maart 2010 om 17:11 #17621242origineel gepost door gts power
origineel gepost door Kaneda
gaat ongeveer 5cm max open(tis maar een kiertje)dacht dat er bedoeld werd dat het raam open ging als er teveel druk was.
je vergeet ook weer dicht;)
1 maart 2010 om 17:34 #17621243origineel gepost door Kaneda
origineel gepost door Kaneda
je vergeet ook weer dicht;)
idd:D
1 maart 2010 om 17:46 #17621244handig systeem dan :D
zijn er gevallen geweest dat het fout ging met de druk dan??
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.