R.I.P. Vectra :(

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum R.I.P. Vectra :(

  • Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 51 tot 59 (van in totaal 59)
  • Auteur
    Berichten
  • #17913753
    Ali-GSI
      Lid sinds:
      30 June 2004

      Closed book ;)







      #17913754
      Anoniem
        Lid sinds:
        1 January 1970

        Ahaa af en toe een aanlopend wieltje zie ik al wel! king: Toch wel jammer om je vec zo te zien hoor, nadat je er zoveel tijd in gestoken hebt! Krijg een deja vu momentje ;)

        #17913755
        joop1970
        Deelnemer
          Lid sinds:
          1 September 2010

          Zit er nou nog een irmscher pook in de auto? Zonde.

          #17913756
          Jerremy
          Deelnemer
            Lid sinds:
            29 October 2004

            Staat ‘ie zo bij een auto bedrijf ofzo voor de deur Alex ? :shock:

            Opzich wel zonde, staat er echt als een sloper bij zo :???:
            Ik kan me nauwelijks aan de aandacht ontrekken Alex, dat het niet anders kan dat het toch een beetje zeer doet
            toch als je dit zo ziet, zeker ook afgezet tegen alle tijd, energie, toewijding, geduld, maar bovenal geld dat je erin gestoken hebt.

            Maar ja, het is jouw auto, en met de andere onderdelen zijn andere weer blij en kunnen ze hun auto weer verfraaiien.

            Veel plezier en veilige kilometers met je Audi trouwens, dikke bak hoor ! :thumbup

            greetz, Jeroen.

            #17913757
            Ali-GSI
              Lid sinds:
              30 June 2004

              @Jerremy wrote:

              Staat ‘ie zo bij een auto bedrijf ofzo voor de deur Alex ? :shock:

              Opzich wel zonde, staat er echt als een sloper bij zo :???:
              Ik kan me nauwelijks aan de aandacht ontrekken Alex, dat het niet anders kan dat het toch een beetje zeer doet
              toch als je dit zo ziet, zeker ook afgezet tegen alle tijd, energie, toewijding, geduld, maar bovenal geld dat je erin gestoken hebt.

              Maar ja, het is jouw auto, en met de andere onderdelen zijn andere weer blij en kunnen ze hun auto weer verfraaiien.

              Veel plezier en veilige kilometers met je Audi trouwens, dikke bak hoor ! :thumbup

              greetz, Jeroen.

              Hey Jeroen…

              Antwoord op vraag 1: Ja, zo staat die bij mijn vader voor de garage.. Hij word een dezer dagen opgehaald door autorecycling bedrijf, in de takels, en weg met het ding…

              Antwoord op de vraag of het zeer doet… NEE, totaal niet meer… In het begin heel ff een beetje, maar na alles wat er de laatste maanden allemaal gebeurd is, ben ik blij dat het ding weg is, en dat het mij aan veel zaken niet meer zal herinneren… En ben blij toe dat alles gebeurd is, want zo zie je dat veel dingen niet zijn zoals ze lijken.

              Ik denk dat jullie het meer pijn doet dan mij… Ik ben helemaal klaar met het hoofdstuk Vectra…

              #17913758
              Ali-GSI
                Lid sinds:
                30 June 2004

                @joop1970 wrote:

                Zit er nou nog een irmscher pook in de auto? Zonde.

                Kopuh? :P

                #17913759
                Ali-GSI
                  Lid sinds:
                  30 June 2004

                  @martklanderman wrote:

                  Ahaa af en toe een aanlopend wieltje zie ik al wel! king: Toch wel jammer om je vec zo te zien hoor, nadat je er zoveel tijd in gestoken hebt! Krijg een deja vu momentje ;)

                  Tuurlijk, ook al had ik airride, ik reed wel gewoon zo laag mogelijk… dus ook bij mij liep er wel eens wat aan ;)

                  #17913760
                  Jerremy
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    29 October 2004

                    @Ali-GSI wrote:

                    Hey Jeroen…

                    Antwoord op vraag 1: Ja, zo staat die bij mijn vader voor de garage.. Hij word een dezer dagen opgehaald door autorecycling bedrijf, in de takels, en weg met het ding…

                    Antwoord op de vraag of het zeer doet… NEE, totaal niet meer… In het begin heel ff een beetje, maar na alles wat er de laatste maanden allemaal gebeurd is, ben ik blij dat het ding weg is, en dat het mij aan veel zaken niet meer zal herinneren… En ben blij toe dat alles gebeurd is, want zo zie je dat veel dingen niet zijn zoals ze lijken.

                    Ik denk dat jullie het meer pijn doet dan mij… Ik ben helemaal klaar met het hoofdstuk Vectra…

                    Hoi Alex, o.k helder. Denk wel dat je 2 dingen door elkaar haalt. Het is mijn auto niet, het is de jouwe (zoals ik al zei) dus jij moet doen wat je er zelf mee wilt, toch ?
                    Echter, vanuit mijn eigen oogpunt bekeken, STEL dat het mijn auto zou betreffen, zou ik er in mijn positie moeite mee hebben het zo te zien na alles. Dus reflecterend vanuit mezelf, op jouw, vroeg ik me dat zo af.. snap je ;)

                    Zei het niet, dat er blijkbaar bij jouw iets anders en meer meespeelt. Een behoorlijk stuk frustratie en wrok lijkt wel. Dat proef ik zo.

                    Maar aan de andere kant, is het idd voor je eigen gemoeds toestand dan idd beter z.s.m. ergens vanaf te zijn en uit het zicht te hebben,
                    zodat dat afgesloten is, en je daar niet langer aan herinnert kan worden dan, en je een nieuw hoofdstuk begint en nieuwe weg in slaat.

                    Veel succes, plezier en veilige kilometers met de TT ! :thumbup

                    #17913761
                    Seth
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      16 September 2009

                      Je grill heeft een plaatsje gekregen in mijn Vectra ;)

                      Grtz Seth

                    9 berichten aan het bekijken - 51 tot 59 (van in totaal 59)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.