Forumindex › Forums › Techniek › Elektrische problemen › Pulsgever voor km-teller
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
13 januari 2008 om 13:24 #17382773
In dit geval maakt dat niet zoveel uit.
Het zou pas uitmaken als ik een budget van een klein miljoen had, een Subaru WRC en de man op nummer 1 zenuwachtig kan maken met mijn prestaties.
Als we rijden gaan we voor de fun. :thumbup
13 januari 2008 om 16:52 #17382774AnoniemLid sinds:
1 January 1970origineel gepost door henk 400rr
In dit geval maakt dat niet zoveel uit.Het zou pas uitmaken als ik een budget van een klein miljoen had, een Subaru WRC en de man op nummer 1 zenuwachtig kan maken met mijn prestaties.
Als we rijden gaan we voor de fun. :thumbup
ok dan
was ook maar n tip
;):thumbup13 januari 2008 om 19:33 #17382775De tripmaster word eigenlijk in hoofdzaak gebruikt voor de verbindingsroutes.
Rest gaat op zicht/schatting.
Tenzij er een heeeeel lang recht stuk is.
Maar dan word er vaak een herkenbaar punt langs de weg
als markering gebruikt om te remmen.Maar is de pulsgever van een tripmaster niet toereikend ??
Wij hebben deze erop zitten; PROBE TERRATRIP
Misschien dat je deze kunt afsplitsen voor 2 doeleinden.(even vragen)
Is vrij simpel op de voornaaf te monteren.13 januari 2008 om 20:47 #17382776origineel gepost door dennisthemenace
De tripmaster word eigenlijk in hoofdzaak gebruikt voor de verbindingsroutes.
Rest gaat op zicht/schatting.
Tenzij er een heeeeel lang recht stuk is.
Maar dan word er vaak een herkenbaar punt langs de weg
als markering gebruikt om te remmen.Klopt, de laatste keer bleek hij ook erg handig te zijn met het uitzetten van de notes.
Maar ik ben het met je eens.Maar is de pulsgever van een tripmaster niet toereikend ??
Wij hebben deze erop zitten; PROBE TERRATRIP
Misschien dat je deze kunt afsplitsen voor 2 doeleinden.(even vragen)
Is vrij simpel op de voornaaf te monteren.Klopt ook weer helemaal, maar in de gedeeltes dat je hem gaat gebruiken, verkenning ed. spin je niet echt met je wiellen (mag niet eens, kan D.Kuipers beamen :D ) en dan maakt het dus niet echt uit waar hij zit.
Tenminste, zo denk ik er (nu) over, misschien dat dit later wel weer veranderd wordt of dat ik hem in de ander auto weer wel zo ga plaatsen, de dagteller is daar kapot gegaan en notes zijn dan wat lastig te maken.
25 januari 2008 om 22:13 #17382777Een AA pulsgever uit een Corsa A 1.4 past op een R25 Omega bak.
Ik wil uiteindelijk een electronische Corsa teller in m’n B Kadett zetten. -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.