PU bussen Kadett C

Forumindex Forums Modellen Kadett PU bussen Kadett C

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #18368973
    robainkadett
    Deelnemer
      Lid sinds:
      30 September 2019

      hallo allemaal,

      ik ben Robin en ben 18 jaar. Ik ben de trotse bezitter van een Kadett C 1.2S.

      De auto staat momenteel nog op het spit maar de onderkant is al volledig opgelast en gespoten, klaar om er steenslag op te zetten. Mijn volgende stap in het verhaal is dan om de assen klaar te maken en hem dan op z’n wielen te zetten om te spuiten en zo.

      Over die assen heb ik enkele vragen… Ik wil de auto graag op PU bussen zetten zodat hij lekker strak aanvoelt maar helaas in Belgica mag dit niet van de keuring. Mijn opa wil deze bussen graag zelf draaien. Ik heb al het hele internet afgezocht maar vind nergens zwart PU stafmateriaal dus weet iemand waar ik het wel kan vinden? En welke hardheid moet dat zijn? En weet er toevallig iemand de afmetingen van alle bussen (voor- en achteras)? Ik ben van plan om er een RVS buisje in te stoppen zodat er minder slijtage optreedt. Andere tips, ervaringen zijn zéér welkom!

      Met vriendelijke groet

      Robin

      #18368986
      Motormuis
      Deelnemer
        Lid sinds:
        27 March 2005

        ik heb laats op een Engels auto programma gezien dat daar een bedrijf is die ze in alle kleuren kan maken ( maar de kleur bepaald ook de hardheid)

      2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.