problemen vaste trekhaak

Forumindex Forums Modellen Grandland X problemen vaste trekhaak

9 berichten aan het bekijken - 26 tot 34 (van in totaal 34)
  • Auteur
    Berichten
  • #18367095
    pkrielen
    Deelnemer
      Lid sinds:
      7 March 2019

      [quote quote=18367093]Klopt. Dat was ook het eerste wat ik probeerde toen ik de auto mocht ontvangen. Rode knop indrukken en rechterknop geactiveerd. Groot was mijn verbazing toen de klep enkel dicht ging…. Eigenaardige keuze. Dat groene lampje bij rechter knop lijkt me dan ook overbodig.[/quote]

      Net hoe je het bekijkt.. Als je je bestemming hebt bereikt en dus de auto verlaat, de spullen uit de auto haalt en dan naar binnen gaat, JA, handig.

      Als je naar de auto toeloopt, je spullen erin legt en dan wilt gaan rijden, TJA… dan is het beetje dubbel dat je auto eerst op slot gaat net voor je wilt instappen..

      Het tekentje op de knop is in principe wel juist, het laat echt de voetbeweging zien..

      Het zal dus worden: Op knopje drukken als je de auto niet dicht wilt en schoppen naar de bumper als je dat wel wil..

      Neemt niet weg dat ik nog steeds van mening ben dat we slechts kunnen kiezen uit een paar opties die de Opel engineer bedacht heeft. Zou fijn zijn in 2019 waar alles bijna in te stellen is op je computer, mobiel en koelkast, dat je ook hier je eigen situatie wat beter kunt “programmeren” via het menu..

      #18367751
      mjameijer
      Deelnemer
        Lid sinds:
        30 July 2019

        Als de afneembare trekhaak is verwijderd werkt alles prima. Als deze erop zit kan ik niet met de voet openen of sluiten. Helaas is het wel zo dat ik bij het aansluiten van de caravan heel ver onder de auto moet reiken, de stekkerdoos zit belachelijk ver naar achteren terwijl de dealer die nog wat naar voren heeft geplaatst, zal 3 cm zijn hooguit. Terwijl ik dan aan het zoeken ben met de stekker in mijn hand gaat meestal ineens de klep open of dicht terwijl je het dan juist niet wilt. Eenmaal met de stekker aangesloten valt de elektrische werking weg en dat staat ook in het instructieboekje, handmatig gaat dan aan de zware kant vindt ik zelf. door het jaar heen vindt ik de elektrische werking wel handig. Ik kan overigens voordat ik met de stekker ga prutsen de werking van de achterklep via het display uitzetten maar daar denk ik meestal te laat aan.

        #18367788
        jopsa
        Deelnemer
          Lid sinds:
          3 May 2019

          bij mij met vaste trekhaak werkt alles zoals het hoort.  

          Ik kan gemakkelijk bij de stekkeraansluiting.   Wel originele bekabeling maar niet originele trekhaak.

          #18367791
          quandor
          Deelnemer
            Lid sinds:
            14 November 2017

            @Jopsa : je bent een bofferd!

            Mensen (zoals ik) die de trekhaak af-fabriek hebben laten monteren mogen (lees: moeten) min of meer op hun rug / buik op de grond gaan liggen om het e.e.a. aan te kunnen sluiten.

            #18367793
            jopsa
            Deelnemer
              Lid sinds:
              3 May 2019

              Ik moet enkel in hurkzit komen en even de arm strekken.  Inderdaad.   Bofkont.  :happy02:

              #18367802
              Quadrijder2
              Deelnemer
                Lid sinds:
                26 July 2015

                Ja zit best ver weg.

                Ik heb nu zelfs een verlengkabel voor de stekker van 20 cm. ?

                 

                #18367855
                pkrielen
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  7 March 2019

                  Ik ben erg te spreken over de afneembare trekhaak. Als hij er niet onder zit, zie je er helemaal niets van en als je hem wilt gebruiken zit hij er in minder dan een minuut onder. Ik gebruik hem eigenlijk alleen als de fietsdrager mee moet.
                  Stekker aansluiting is weggewerkt in de bumper, kwestie van vinger in gaatje steken en naar beneden bewegen ;-) ..

                  20190804_10313520190804_10314820190804_10315820190804_10320920190804_103217

                  #18367871
                  jopsa
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    3 May 2019

                    20190806_13244020190806_132450

                    #18412130
                    Rob Van Der Voort
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      4 July 2018

                      Hallo Anoniem,

                      mag ik vragen wat de kosten waren om de trekhaak door de dealer te laten opzetten. Is deze afneembaar?

                       

                      :dank-u: :dank-u:

                    9 berichten aan het bekijken - 26 tot 34 (van in totaal 34)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.