Problemen raambediening Frontera

Forumindex Forums Modellen Antara, Frontera, Monterey, Campo, (offroads) Problemen raambediening Frontera

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17224320
    Jeroen1966
      Lid sinds:
      4 August 2010

      Hallo, ik heb een ‘ vreemd ‘ probleem met de raambediening in mijn Frontera 4 deurs van 1998.
      Kan iemand mij helpen aan het elektrisch schema want
      in 1ste instantie was 1 raammotor defect, maar mogelijk heb ik heel even sluiting gemaakt tijdens demontage en nu doen alle 4 de ramen ineens helemaal niets meer. De 30A zekering is gewoon intact en ik heb gewoon spanning maar de schakelaars blijven onverlicht. Verder zijn alle andere zekering nog intact. Weet iemand wat ik mogelijk over het hoofd zie ?? Voor zover ik weet geeft de tech-1 geen foutmedling op dit gebied. Alvast bedankt !!

      mvg Jeroen

      #17707817
      Vmax
        Lid sinds:
        15 September 2010

        Hey Jeroen heb je al eens gekeken naar je window unit? deze zit onder het bakje waar je cd’s kunt indoen sucses

        #17707818
        rinus747
        Deelnemer
          Lid sinds:
          31 May 2010

          Hab ook wel eens problemen gahd. was gewoon het schakelaar-unit voor de bediening in de deur. Kan uit de deur gewipt worden met een bijteltje of schroevendraaier. Binnen 5 min gefikst.

          Ik heb het ding achteraf trouwens opengemaakt. Het is een wonder dat ze niet vaker kapot gaan. Er zitten van die fragiele componentjes in die ik alleen ken van m3 spelertjes.

          #17707819
          rinus747
          Deelnemer
            Lid sinds:
            31 May 2010

            Hab ook wel eens problemen gahd. was gewoon het schakelaar-unit voor de bediening in de deur. Kan uit de deur gewipt worden met een bijteltje of schroevendraaier. Binnen 5 min gefikst.

            Ik heb het ding achteraf trouwens opengemaakt. Het is een wonder dat ze niet vaker kapot gaan. Er zitten van die fragiele componentjes in die ik alleen ken van m3 spelertjes.

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.