problemen met telefoon

Forumindex Forums Modellen Mokka problemen met telefoon

  • Dit onderwerp is leeg.
2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #17272865
    ronaldoo
    Deelnemer
      Lid sinds:
      27 May 2015

      ik gebruik zelf een iphone maar de bleu tooth functie is gewoon verschrikkelijk het ene moment slaat hij op de luidsprekers van de wagen dan slaat hij weer uit en zegt het systeem geen bloothooth apparaat gevonden en dit zo bij al mijn mobiele apparaten
      eerst kon ik sms berichten lezen en beluisteren maar nu is deze functie hellemaal verdwenen staat ook niet meer op de display zelf de spraafunctie reageerd niet meer op sms lezen of sms berichten lezen sms bericht lezen
      als ik gebeld word is het knap lastig want kan gewoon niet meer handsfree bellen moet dus constant aan de kant
      mits ik veel op de baan ben is deze functie voor mij onmisbaar maar volgende week donderdag kan ik terecht bij mijn dealer
      een opel dealer hier in de buurt zei me vlak af ook al kun je met garantie zaken bij elke opel dealer terecht ik begin er niet aan ten eerste heb ik niks verdiend aan die wagen en ga ik niet een ander zijn stront opruimen ge moet gewoon terug bij de dealer waar ge hem gekocht hebt

      mijn eigen dealer durfde me beweren dat mijn iphone niet compatibel was en dat die sms functie nooit gewerkt kan hebbes toch straf
      en om eerlijk te zijn ik heb spijt als haren op me hoofd dat ik deze wagen gekocht heb
      tot nu toe meer problemen gehad met deze auto dan iets anders

      #18291359
      SimpleFace
        Lid sinds:
        14 July 2014

        Andere telefoon kopen. Wie belt er dan ook met een stuk fruit aan zijn oor.

      2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.