Problemen met navi900

Forumindex Forums Overige I.C.E. en navigatie Problemen met navi900

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17271250
    Jhboelsem
    Deelnemer
      Lid sinds:
      29 March 2015

      Ik heb sinds ik mijn nieuwe Astra in 2013 heb gekocht problemen met navi 900.
      Geeft aan dat er geen sd kaart aanwezig is of de melding conflict met USB, terwijl er niets aan gesloten is. 2 x nieuwe software, nieuwe USB module, nieuweling USB aansluitkabel en nieuwe sd kaart, toch blijft de melding , wie weet hier meer over en natuurlijk een oplossing.

      #18279530
      jwvanyperen
      Deelnemer
        Lid sinds:
        13 April 2008

        Ben benieuwd of er iets over bekend word.
        In mijn andere Astra met navi 600 had ik het ook.
        Alles wat jij noemt werd bij mij ook vervangen zonder resultaat en uiteindelijk hebben ze hele nieuwe unit (noemen ze silverbox geloof ik) geplaatst. Daarna nog 1 x voorgekomen. Wagen is nu van mijn zoon die al haast een jaar geen problemen heeft.
        Met mijn Astra navi 900 toevallig van de week een keer de melding gehad.

        #18279531
        Jhboelsem
        Deelnemer
          Lid sinds:
          29 March 2015

          Ik wacht af, ik heb gelezen dat je de contactsleutel niet in een keer door moet draaien maar eerst wachten tot de Opel logo te voorschijn komt daarna starten. Ik hou je op de hoogte. Wanneer het weer voorkomt ga ik naar de dealer om te vragen om de unit te vervangen.

          #18353126
          Jhboelsem
          Deelnemer
            Lid sinds:
            29 March 2015

            Ik heb een nieuwe kaartlezer laten installeren en heb sinds een jaar GEEN problemen meer.

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.