problemen met corsa OPGELOST DOOR SNELLE POST SERVICE VAN SJ

Forumindex Forums Modellen Corsa problemen met corsa OPGELOST DOOR SNELLE POST SERVICE VAN SJ

  • Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    Berichten
  • #17213493
    gsifreakje
      Lid sinds:
      12 March 2009

      ik ben de neefje van gsifreakje. mocht op zijn account vanwege dat hij op vak. is.

      ik heb net als hij een corsa b gsi c16xe
      nou heb ik het volgende probleem tussen de 2500 a 3200 toeren stottert hij dan moet ik me gas beetje loslaten en dan rustig in trappen dan gaat het wel oke. boven de 3000 a 3200 dan schiet hij wel gewoon weg. had hem laten uitlezen toen was er een storing van de lambda die heb ik vervangen en nu weer een motorstoring wat kan het zijn lmm ?? of bobine??? injectoren alles zijn in orde kop is 2000km geleden gevlakt etc is sinds kort dat ik dit heb…

      groetjes michael

      #17541411
      TRPower
        Lid sinds:
        13 October 2008

        je rijd met een open filter?

        zoja, daar kunnen de LMM niet echt tegen van deze motoren…

        dan kan die idd kapot aan t gaan zijn

        verder:
        hoe oud zijn de bougies/kabels enzo

        #17541412
        wim-v6
        Deelnemer
          Lid sinds:
          12 August 2005

          ALs je met een open filter rijdt zal de LMM wel kapot aan het gaan zijn.

          Deze hebben echt een BLOEDHEKEL aan open filters, net als ikzelf.

          Willem

          #17541413
          gsifreakje
            Lid sinds:
            12 March 2009

            boughies + kabels zijn vervangen bij het revisie dan moet ik dan even kijken voor een nieuwe lmm en jah rij met een open lucht filter

            #17541414
            gsifreakje
              Lid sinds:
              12 March 2009

              iemand toevallig nog een lmm liggen voor een c16xe in een straal van 100km van amsterdam?? misschien ruilen tegen een lmm van een c20xe ??

              mvg

              #17541415
              corsaagsi
              Deelnemer
                Lid sinds:
                30 June 2004

                Als de LMM kapot is geeft ie een foutcode op de lambdasonde dus het is hoogstwaarschijnlijk je LMM

                #17541416
                Famempeters
                  Lid sinds:
                  8 March 2008

                  kijkmvoot een lmm op e,bay kost daar nieuw iets van 29 euro ex verzend kosten maar je heb wel nieuw
                  .

                  kost bij de dealer 5 x zo veel als je het red.voor mijn diesel astra e 285 ex btw en op e,bay 69 euro met e 20 vracht .

                  loont dus de moeite

                  #17541417
                  wim-v6
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    12 August 2005

                    origineel gepost door Famempeters
                    kijkmvoot een lmm op e,bay kost daar nieuw iets van 29 euro ex verzend kosten maar je heb wel nieuw
                    .

                    kost bij de dealer 5 x zo veel als je het red.voor mijn diesel astra e 285 ex btw en op e,bay 69 euro met e 20 vracht .

                    loont dus de moeite

                    Alleen heb je een imi, die meestal, of snel kapot gaan of niet juistr werken.

                    Dus let op dat je een ORIGINELE aanschaft.

                    Willem

                    #17541418
                    gsifreakje
                      Lid sinds:
                      12 March 2009

                      is al verholpen dankzij snelle opstuur service van sjoerdie :D heb het net allemaal verwisseld en rijd weer lekker ook als hij koud is :D heb aan die oude lmm geroken nja weet niet of jullie het geur kennen van verbrand printplaat zo rook hij dus bah bah haha

                      #17541419
                      sjoerdie
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        19 September 2005

                        kijk es aan:thumbup

                        die oude LMM meteen de prullenbak in:)

                      10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.