problemen interface stuur bediening radio zenec nc 5010 ms

Forumindex Forums Modellen Adam problemen interface stuur bediening radio zenec nc 5010 ms

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #18345423
    peter eigenhuis
    Deelnemer
      Lid sinds:
      31 January 2015

      :help: wie kan mijn van dit probleem af helpen al verschillende bedrijven gebeld. maar geen oplossing voor dit probleem al een nieuwe interface er tussen gehad ook dat werkt niet zijn er mensen die dit ook al een keer gehad hebben en wat de oplossing is ik hoor grt peter

      #18345433
      marson
      Deelnemer
        Lid sinds:
        23 June 2009

        Misschien moet je even wat duidelijker vertellen wat je probleem is :wacko: :unsure: :wacko:
        Dan kunnen we je wellicht beter helpen.

        Met vriendelijke groet Sonny

        #18345437
        Haasje17
        Moderator
          Lid sinds:
          8 September 2009

          Aftermarket radio en stuurwielbediening werkt nooit helemaal vlekkeloos met dit soort laten we zeggen goedkope radios.
          Het blijven chinese dingen welke gewoon universeel zijn en niet specifiek voor deze auto enkel gebouwd.

          Bouw het om naar een orgineel Opel systeem welke geleverd is in de Adam. EN ja ook hier zul je problemen hebben al die moderne snufjes moeten altijd maar compatibel zijn voor gebruikers met alle apparaten en dingen die ze hebben. Bedenk maar dat dit vrij lastig is om aan alle standaarden te voldoen.

          #18348091
          Anoniem
            Lid sinds:
            1 January 1970

            Hallo weten jullie of hier mensen zijn die verstand hebben van een lotus omega.
            Gr Jan

            #18351075
            Corsa_GSi
            Deelnemer
              Lid sinds:
              30 June 2004

              [quote quote=18348091]Hallo weten jullie of hier mensen zijn die verstand hebben van een lotus omega. Gr Jan[/quote]

              Vast wel, maar je stelt die vraag in het Adam deel. Ik zou het Omega deel proberen.

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.