Problemen astra h sleutel

Forumindex Forums Modellen Astra Problemen astra h sleutel

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17277041
    h67racing
    Deelnemer
      Lid sinds:
      4 August 2008

      beste forumleden

      Met mijn sleutel gaat de centrale vergrendeling er niet op en af. Starten werkt wel gewoon. Met een andere sleutel werkt wel alles. Ik heb de schakelaartjes al doorgemeten en die werken zover als ik kan beoordelen (gemeten met multimeter) wie herkend dit probleem en hoe hebben jullie dit opgelost? kan bv ook een processor of ic los zitten?

      #18321252
      liviu2004
      Deelnemer
        Lid sinds:
        6 April 2014

        Sleutel inleren?

        #18321253
        Anoniem
          Lid sinds:
          1 January 1970

          Batterij (te) leeg?
          Starten gaat altijd. Er zit een chip in de sleutel behuizing. Dat werkt zonder batterij

          #18321254
          h67racing
          Deelnemer
            Lid sinds:
            4 August 2008

            probleem inmiddels opgelost, sleutel ingeleerd en werkt weer. Te vroeg in paniek geraakt. thanks

            #18321255
            rinus747
            Deelnemer
              Lid sinds:
              31 May 2010

              Ervaring uit electronica wereld:

              Knoopcellen maken wel eens slecht contact met de contact veertjes door oxidatie van het oppervlak. Het glimt dan wel, maar er zit dan een oxide laagje op als ook wel eens op aluminum zit (geeloxeerd aluminium). Je ziet het niet zitten, maar het isoleert wel.

              Ervaring met mijn zafira sleutels:

              Door schokken zitten de pinnen van de batterijhouder wat los. Er zitten dan kleine barstjes rond de pinnen en af en toe valt dan de spanning weg en “vergeet” de sleutel dat hij ingeleerd is. Beetje vloeimiddel of nieuwe soldeer er op en het is opgelost.

              Die “vergeet”actie krijg je ook met half lege batterijen

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.