Probleem twintopTigra

Forumindex Forums Modellen Tigra Probleem twintopTigra

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur

BiancaS
    Participant
    • Topics 1
    • Reacties 0

Goedemorgen,

Ik ben nieuw hier en heb al even gekeken op dit forum. Ik zie hier al veel onderwerpen over de Twintop van de Tigra.

Ik heb een Tigra uit 2004 en de Twintop werkt niet (goed) Het dak gaat moeizaam of zelfs helemaal niet dicht en de kofferbak soms ook niet.

Nu heb ik hem naar de Opel dealer gebracht en die hebben de auto helemaal nagekeken. Conclusie: Hydraulische eenheid hardtop en leidingen vervangen. De kosten die hiermee gepaard zijn zijn extreem groot € 3.900,-, terwijl dit niet eens de waarde is, als de auto in orde is (volgens de anwb koerslijst) . Is er echt geen andere mogelijkheid om de twintop betaalbaar te laten repareren?

Zelf geen verstand van auto’s dus kan helaas niet zelf klussen.

liviu2004
    Participant
    • Topics 9
    • Reacties 2522

Zie pb.

------------------------------------------------------
    Clearing the Fault Memory fixes Nothing

Melvin Jacobs
    Participant
    • Topics 0
    • Reacties 1

Goedemiddag,

Ik heb precies hetzelfde aan de hand met mijn Tigra uit 2008. Hydrologisch systeem kapot, waardoor het dak en kofferbak niet meer automatisch open of dicht gaat. Reparatie kosten € 4100,-.

Bij de dealer kost een dakpomp onderdeelnummer 93164575 goed geld.  Nu worden alleen maar pompen aangeboden op internet met code 93162375 weet iemand of dit dezelfde pompen zijn ?

Alvast bedankt voor reactie.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.