probleem stroomvoorziening trekhaak vectra C

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum probleem stroomvoorziening trekhaak vectra C

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #17247732
    henk 400rr
    Deelnemer
      Lid sinds:
      29 June 2004

      Ik zou vanmiddag mijn aanhanger koppelen en de verlichting controleren….., helemaal niks, niks deed het.

      Gek genoeg laatst wel een aanhanger erachter gehad en toen was er niks aan de hand, dus heeft iemand hem even nagekeken met een testkast en een meter en het blijkt dat alle zekeringen nog heel zijn, er staat stroom op het relais, maar het lijkt erop dat er geen stroom komt vanaf 1 of ander stuurapparaat.

      Komt dit vaker voor? of moet ik het ergens anders zoeken? ik dacht eerst dat de stekkerdoos misschien beschadigd was door het verkeerd erop zetten van de adapter van 6-13 polig, maar dat lijkt er niet echt op dat dit zo was.

      Het probleem tegelijkertijd is dat het weer snel opgelost moet worden, ik zou de komende dagen met de aanhanger op pad.

      #18007524
      GTS2.2DTI
      Deelnemer
        Lid sinds:
        14 October 2006

        Aanhanger module uitgezelen? Anders moet je het denk ik toch zoeken in de stekker..

        Ik heb nog twee ( een nieuw en ongebruikt en een gebruikte maar nog goed ) orginele stekkers met kabelboom liggen hier 7 polig, mogen weg voor een klein bedragje..

        Ik zou hem eerst even laten uitlezen..

        #18007525
        Ron_Breda
        Deelnemer
          Lid sinds:
          21 May 2012

          Wat is hier de status van ?
          Ik heb hetzelfde probleem met mijn Vectra .
          Storingscode weet ik niet , omschrijving wel : kan geen verbinding maken met canbus .
          Totaal geen spanning op stekker voor aanhanger .
          Auto staat op dit moment in de garage , gelukkig garantiewerk , maar ik ben wel benieuwd of iemand hier de oplossing voor heeft .

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.