probleem met groot licht (opel Sintra)

Forumindex Forums Techniek Elektrische problemen probleem met groot licht (opel Sintra)

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #17238577
    vectra208v
    Deelnemer
      Lid sinds:
      17 January 2006

      Ik heb een probleempje met de verlichting en met name groot licht.

      Ten eerste vind ik (en mede weggebruikers) mijn verlichting wat zwakjes en heb vandaag dus even nieuw lampen erin gezet om te kijken of het probleem opgelost was :???:

      Nee dus….

      Het volgende probleem is dat mijn grootlicht het niet doet nadat ik de lampjes heb vervangen.
      Eerst deed het linker dimlicht het ook niet,maar na iets gepruts aan de stekker deed die het weer.

      Alleen het groot licht niet. Waar kan dat aan liggen?

      Ik heb alle zekeringen al gecontroleerd maar die waren goed.
      Nu zei mijn overbuurman en Collega (astra 1.8 16v sport :D ) dat het misschien aan de handel aan het stuur ligt…zou dat kunnen (alles kan)

      gr.Paul

      #17889293
      corsa2.016v
      Deelnemer
        Lid sinds:
        22 August 2006

        meten is weten, maar ik denk dat je collega door gaat voor de wasmachine :D
        mijn zus/zwager hadden het zelfde probleem
        wees blij dat je geen espace hebt gekocht als (kinder)vervoer
        frans en electronica :puke

        #17889294
        vectra208v
        Deelnemer
          Lid sinds:
          17 January 2006

          Ik ga binnenkort ook kijken voor xenon (6000k)…dan weet ik zeker dat ik genoeg licht heb :D

          en die handel zou best wel eens kunnen idd.

          Ook wil ik de stekkers bij de lamp vervangen of ff goed schoonmaken (corrossie/aanslag op de 3 “schoentjes”)

          maar ik denk dat de buurman/collega liever voor de vectra B2 gaat :D alleen moet die die wel zelf betalen hahahahahaha

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.