Probleem met buitenspiegels

Forumindex Forums Modellen Corsa Probleem met buitenspiegels

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #18337716
    John de Graaf
    Deelnemer
      Lid sinds:
      28 January 2017

      Ik heb een zeer vreemd probleem met mijn Opel Corsa 1.4 16V 5D AUT uit 2008. Zelf Opel dealers weten er niet mee om te gaan.

      Als eerste is het probleem dat mijn elektrisch bedienbare buitemspiegels niet werken. Mijn elektrisch bedienbare ramen werken wel. Als ik echter de verstelknop bedien voor de spiegels, doen de ramen het niet meer (er gebeurd dus in de schakelaar wél iets). Haal ik het contact met de sleutel eruit en doe ik weer het contact aanzetten met de sleutel, doen de ramen het wél weer. Echter mij elektrisch bedienbare buitenspiegels blijven dienst weigeren.

      Dus, telkens als ik iets met de knoppen doe van de buitenspiegels, doen mijn elektrisch bedienbare ramen het niet meer tot ik het contact uit en weer inschakel.

      De schakelaar is al wél door de Opel garage uitgesloten.

      Voor dat ik een volledige analyse laat uitvoeren door de Opel garage, (met hoge kosten tot gevolg) heeft iemand een idee waardoor dit veroorzaakt kunnen worden?

      #18519896
      Tilak Ramjiawan
      Deelnemer
        Lid sinds:
        15 April 2023

        Hoe maak je de bekleding van de portier van een opel mokka X om de electrische buitenspiegel schakelaar te verwisselen

         

        #18524148
        computerbug
        Deelnemer
          Lid sinds:
          26 April 2011

          Misschien heb je hier iets aan.https://www.youtube.com/watch?v=1RGidfJqagk

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.