Forumindex › Forums › Techniek › C20ne/seh (2.0 8v) › Probleem met 2.0SEH
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
29 april 2010 om 04:24 #17220553
Hallo allemaal, ik heb een seh in mn kadett E liggen die het altijd goed heeft gedaan,maaaaar.
Alleen de laatste tijd begon ie vaag te doen, vooral bij koude start dat ie op 3pitten liep enz en na een tijdje wachten begon ie beter te lopen.
Daarna starte die helemaal niet meer, ik de verdelerkap+rotor vervangen(nieuwe), en de krukassensor/brandstofrelais/bobine,(van een rijdende auto), geprobeert maar dat is niet veel beter.
Lijkt wel of ie op 2cilinders loopt op 1 of andere manier(”als ie start”:hmmz:hmmz), hij meurt goed na benzine en vonk heeft ie ook, de brandstofpomp werkt ook.-Wie heeft dit weleens gehad? kan het zijn dat er een injector blijft hangen?
-De computer werd ook wat warm hoort dat? heb ik eigenlijk nooit op gelet:hmmz:hmmz.
Ik hoop dat er mensen zijn die weten wat dit is
Groeten nick
29 april 2010 om 06:09 #17664211Koelvloeistof temperatuur sensor al eens vervangen ?
Is de motor massa wel goed ?
Probeer eens met C20NE injectoren.
Heb je alle stekkers al eens los en vast gedaan ?
29 april 2010 om 16:37 #17664212temp sensor is ook nieuw, stekkers zijn allen nagelopen. voor de rest ga ik even alle massapunten nalopen en opschuren, de injectoren veranderen doe ik ook even:thumbup.
bedankt.
groeten nick
29 april 2010 om 17:45 #17664213chief,
controleer ook ff je bobinekabel, gaf bij mij ook problemen!
29 april 2010 om 21:44 #17664214heb ik ook een andere opgehad met geen succes:cry.
Groeten nick
1 mei 2010 om 10:01 #17664215lmm vervangen, extra massa’s aangebracht, slangen aangepast, stappemotor schoongemaakt, en loopt in ieder geval stukken beter zo,
De ecu word niet warm meer, de injectoren gaan er nog even af om schoon te maken.
Vandaag maar weer effe verder gaan.
Groeten nick
9 mei 2010 om 19:25 #17664216Ik heb nog even een vraag, de motor loopt nu stukken beter alleen met n koude start blijft ie , wat ik denk te rijk lopen met t gas geven merk je dat ie sputtert, als ie wat warmer is merk je het niet meer, wat zou dit kunnen zijn??
Groeten nick
25 mei 2010 om 20:50 #17664217Hey Nick, ik denk dat het aan je injectoren ligt, die SEH van mij verzuipt ook als je hem koud start, heb ze eens vervangen met injectoren van een C20XE, en dan start ie wel goed…
Succes ermee
Groeten Rein
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.