Probleem gebonk rechts achter

Forumindex Forums Modellen Insignia Probleem gebonk rechts achter

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #18406253
    sam91
    Deelnemer
      Lid sinds:
      24 January 2021

      Beste ik ben in bezit van een opel insignia sport tour van 2014 2.0l sinds een paar weken is er rechts achter een gebonk te horen als ik op een slecht wegdek rijd of op of af een trottoir rijd een hard geluid . Nu zijn een 2j geleden de schokbrekers al vervangen en ben ik vorige week bij de garage geweest en hebben ze er met 5 aan bezig geweest op de trilbank gestaan en al en hebben ze niets kunnen vinden dus iemand een idee wat het zou kunnen zijn ? Ik ben hopeloos nu 🤦‍♂️🤷‍♂️😔 :help:

      #18406910
      Insigniauser
      Deelnemer
        Lid sinds:
        29 November 2014

        Hebben ze ook gekeken naar de stabilisatorstangen?

        #18406936
        sam91
        Deelnemer
          Lid sinds:
          24 January 2021

          Ja ze hebben alles geschekt op speling maar niets gevonden 🤷‍♂️

          #18407187
          zegangane
          Deelnemer
            Lid sinds:
            31 January 2021

            goedendag,

            ik heb exact hetzelfde probleem met mijn insignia 2.0 cdti uit 2013. Mijn garage heeft ook diverse controle’s uitgevoerd, schokbrekers, rubbers, stabilisatorstang en kan niks vinden. Mocht u erachter komen wat het probleem is, of weet iemand wat het kan zijn dan hoor ik dat graag.

            #18407189
            sam91
            Deelnemer
              Lid sinds:
              24 January 2021

              Tegen de zomer gaat alles er onder uit en wordt het 1voor1 vervangen en hopen dat het dan stopt 🤞👍

              #18411866
              zegangane
              Deelnemer
                Lid sinds:
                31 January 2021

                Niemand een oplossing gevonden??

                #18412781
                Michiel_linden
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  3 April 2020

                  ik heb dit ook gehad.

                   

                  bij verschillende garages geweest niemand die het kon vinden tot ik bij opel de sitter was in kruibeke, kleine gerage waar u geen nummer bent .

                  zij hadden het na 15 min gevonden en het waren de bovenste draagarmen die vervangen moesten worden. kan je controleren door de auto op te krikken en het wiel op camber spelling te controleren. was bij mij zo , vervangen , opgelost

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.