probleem achterschermen en kofferklep b manta

Forumindex Forums Modellen Manta probleem achterschermen en kofferklep b manta

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17261812
    Tomvt
      Lid sinds:
      2 July 2004

      ik heb een raar probleem, mijn kofferklep raakt mijn achterschermen het rijden.


      Ik heb altijd gedacht dat het kwam omdat de kofferbak weleens dichtviel maar zie sinds kort een beschadiging aan de zijkant van de kofferklep ontstaan.
      Denk je natuurlijk dat de klep zijwaartse spelling heeft maar die ligt vast.
      Lijkt erop dat de schermen bewegen!? Heb er vroeger nooit last van gehad.het is ongeveer begonnen nadat ik de 24v en rolkooi erin heb gebouwd.de rolkooi zijn achterste punten zitten op de achterste wielbakken vast, dacht zelf dat daardoor de manta daar natuurlijk stijver is geworden waardoor het achterste stuk beweeglijker is geworden.
      Wat kan dit zijn en wat kan ik eraan doen?

      Mvg Tom

      #18191451
      manta2.0iohc
      Deelnemer
        Lid sinds:
        2 March 2013

        heb je een kofferbakspoiler?

        #18191452
        Tomvt
          Lid sinds:
          2 July 2004

          Ja, maar deze heeft er altijd opgezeten

          #18191453
          JOZO
            Lid sinds:
            29 September 2006

            Je Manta is nu stijver als voorheen door je rolkooi, dus je beweging van de manta is minimaal. Voorheen kon de manta zich wel vrij bewegen (je koets dan). Doordat jou koers stijf is en je klep nog wel mee kan bewegen (schanierpunten) krijg je dit?
            Te verhelpen door? Zorgen dat de klep zo min mogelijk kan bewegen. Rubbers ertussen?

            #18191450
            Tomvt
              Lid sinds:
              2 July 2004

              Tis ook mijn klep niet,iig niet alleen de klep ik kan eraan trekken wat ik wil maar dan raakt ie de achterschermen niet.

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.