Prijzen van de Manta’s

Forumindex Forums Modellen Manta Prijzen van de Manta’s

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #18346583
    tcat
    Deelnemer
      Lid sinds:
      23 December 2004

      Daar zit je dan, appelig voor je scherm te staren, naar wat je aan het typen ben.
      Als oud Manta rijder, je zonden te overzien, met je pootjes op de tafel, en een bakkie ernaast..
      Te bedenken wat je allemaal al gehad en bereden heb, qua voertuigen.
      Van 3cil’s tot V8en.
      Van 1003CC’s tot 5700CC’s

      Zwaar in gedachte, te proberen te achterhalen wat er, en waar, het fout is gegaan…
      En dan bedoel ik nog steeds de gedachte ervan.
      Hoe het toch komt, dat de Manta (en stiekum ook de Camaro) nog steeds door je hersenpannetje heen zweeft
      (jaja, de manta zwemt niet, ze zweeft door het water, net als de stalen rossen over de weg zweven).

      Is dit dan toch echt nog steeds dat virus. Wat door velen al gezegd werd, eenmaal besmet…. :cry:
      Niet toegeven aan het virus, en de gedachte te proberen te verzetten.
      Ja, dat werkt, al is het maar voor even.
      Ok, ok… Hup MP openen en toch maar is af en toe kijken wat er wordt aan geboden..
      Misschien zit ze er wel weer tussen, en kruipen we weer achter dat :smiley-car: O ZO BEKENDE dash, stuur, neus etc etc.

      Dit toch al meerdere keren gedaan, bekeken en andere site’s bezocht, een zoektocht, die niet echt op hoogvuur staat.
      Maar wat verbaasd nu steeds mijn verbeelding….

      Zijn die dingen tegenwoordig van GOUD gemaakt :unsure:
      De prijzen die ervoor gevraagd worden of met de staat waar in ze zich verkeren :wacko:
      Zelfs de CC’s (die naar mijn weten nog steeds niet gewild zijn, of intussen misschien wel, maar dat weten jullie
      mij wel vast welte vertellen nu) worden :cry: prijzen voor gevraagd..

      Heb ik dan echt iets gemist in de tijd dat ik mijn laatste heb weg gedaan tot nu??
      En moeten we het dan maar met de gedachte doen.
      (daar Camaro’s al goedkoper zijn. Ok, niet de V8 maar de V6jes.. Maar val je nu voor het blok, of voor een model?
      Ok, ok, een Manta moet ook minimaal een 2.0 met injectie zijn ;-)

      Moraal van het verhaal:
      Waarom zijn ze zo prijzig geworden :unsure:

      #18346659
      jethro
      Deelnemer
        Lid sinds:
        3 February 2008

        Waarom de Manta`s prijzig geworden zijn??
        Niet alleen de Opel Manta`s, diverse merken zijn de prijs door het plafond geschoten.
        Dat komt door de vijftig en zestig plussers die in een tweede jeugd willen kruipen, door die Manta worden de oudjes weer jong. :rolling: :applause01: :applause02: :help:
        En de rente is bijna nul ( 0 ) , dus je kunt beter iets leuks op 4 wielen gaan kopen, en die enige jaren vast houden en met WINST weer verkopen.
        Nadeel is dat de prijzen ook kunnen gaan zakken.
        En het heeft ook met de leeftijd van de auto in dit geval de Opel Manta te maken.
        De eerste is de mooiste, en dan hebben wij het over de Opel Manta-A.
        Gebouwd in de jaren 1970 tot 1975, er zijn net zoveel Opel manta-A gebouwd in die 5 jaar, dan de Opel Manta-B in de 13 jaar!
        En het is en blijft een mooi model, dus liefhebbers genoeg.

        #18346660
        jethro
        Deelnemer
          Lid sinds:
          3 February 2008

          Oja………………….Wat de prijzen van goederen aangaat………..Opa verzameld en kleinzoon profiteert. :yes:

          #18346667
          mantamartin
          Deelnemer
            Lid sinds:
            19 September 2005

            De prijzen zijn inderdaad (te) torenhoog (mijn mening),
            Heb mijn “oogappeltje” een 1,5 jaar geleden verkocht, had er echt geen tijd/geld en goede plek er meer voor
            (heb nog wel een uit-elkaar-getrokken restauratie ergens staan..)
            ik had de Manta voor een nette prijs aangeboden, heb de Manta zelf in de goede tijd gekocht, en mag ook daarom voor een nette/goede prijs weg,
            blijkbaar voor te weinig, de berichtjes via Autoscout regenden binnen!
            Nederland, België, Frankrijk, Duitsland, Polen..iedereen was geïnteresseerd,
            Uiteindelijk is de auto voor een nette prijs, naar een Nederlandse liefhebber gegaan,
            ben daar zelf erg blij mee dat de auto de aandacht krijgt wat hij verdient..
            Maar denk ook wel eens stiekem.. had ik niet iets meer kunnen/moeten vragen?

            #18346674
            tcat
            Deelnemer
              Lid sinds:
              23 December 2004

              Dat bedoel ik dus.
              Als of ze zo waardevol zijn geworden de afgelopen jaren.
              En voor al ook met de moderne overheid regels.
              Er zijn niet zo erg veel 40+ers (de B dan wel te verstaan), dus de rest mag in de winter niet eens buiten komen

              En om nu effe gemiddeld 4000,- neer te gaan leggen voor en Manta????
              Nee, niet echt.
              Ach, ik heb nog foto’s van dik 13 jaar Manta thuis liggen B-)
              En genoeg beeld materiaal voor de good old memories.

              En mocht de zin helemaal hoog zijn, dan zet ik de DVD films wel op…
              ;-)

              #18346677
              Astra G X1.6SZR
              Deelnemer
                Lid sinds:
                23 January 2013

                ja, prijzen stijgen rap van liefhebbersauto’s bij praktisch alle merken.
                FF wachten op de volgende financiële crisis, dan worden ze weer betaalbaar :)

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.