Prijzen Chiptuning > Geniet als forumlid van fikse korting!!

Forumindex Forums Clubs en Bedrijven Unlimited Tuning Prijzen Chiptuning > Geniet als forumlid van fikse korting!!

19 berichten aan het bekijken - 176 tot 194 (van in totaal 194)
  • Auteur

pixels66
    Participant
    • Topics 123
    • Reacties 2021

Wacht ff, er was een opel meeting daar? Heb ik dat helemaal gemist ofzo?

Unlimited Tuning
    Participant
    • Topics 14
    • Reacties 775

@ascona19 wrote:

Hallo,

5 April heeft onze Corsa Opc bij jullie op de bank gestaan en die gooide er maar 170 pk uit.
    Nu gaat de Corsa eerdaags naar de dealer voor een grote beurt. En vanaf nu tanken we ook alleen nog maar euro 98.

Is alleen een dyno run ook mogelijk.
    Dan kan ik zien of het onderhoud en andere benzine tanken effect heeft.

Zo ja wat zijn dan de kosten?

Mvg Michel

Beste Michel,

Dit verhaal klinkt mij bekend in de oren. Was jij toevallig de laatst geteste auto van die dag? of zeg ik nu heel wat raars :angel Als dat wel zo is ben ik ook wel nieuwsgierig of de verrichte werkzaamheden nut gehad hebben. Daarom wil ik jou graag uitnodigen om de auto nog een keertje op de testbank te plaatsen. Wij vragen hiervoor 40 euro voor in plaats van 75 euro omdat jij forum lid bent.

Wij zouden het wel op prijs stellen als je van tevoren even zou willen bellen om een afspraak te maken zodat wij voor jou de testbank kunnen reserveren :thumb

Ik hoop je snel weer te zien en ben zeer nieuwsgierig naar de uitkomst!

Met vriendelijke groet,

J Bouma
    Unlimited Tuning Amersfoort
    033-7549111
    info@unlimitedtuning.nl

Gautomaat
    Participant
    • Topics 2
    • Reacties 23

Dag,

Ervaring met een Astra G Z16SE motor? Aan te raden of zeg je van laat maar…?

Dank.

Mvg, Niek

Unlimited Tuning
    Participant
    • Topics 14
    • Reacties 775

@gautomaat wrote:

Dag,

Dank.

Mvg, Niek

Hallo,

Wij hebben in het verleden de Z16SE motor gedaan, en met succes :D

De vermogens winst is ongeveer 12 pk / 14 Nm. Het is geen groot verschil maar wel degelijk merkbaar!

Ik zou u graag uitnodigen om een keer langs te komen en het te proberen. Dan kunt u het ervaren, dat is altijd beter dan het op papier zien ( graag wel een afspraak van tevoren maken) :thumb

Met vriendelijke groet,

J Bouma
    033-7549111
    info@unlimitedtuning.nl

Gautomaat
    Participant
    • Topics 2
    • Reacties 23

@unlimited Tuning wrote:

@gautomaat wrote:

Dag,

Dank.

Mvg, Niek

Hallo,

De vermogens winst is ongeveer 12 pk / 14 Nm. Het is geen groot verschil maar wel degelijk merkbaar!

Ik zou u graag uitnodigen om een keer langs te komen en het te proberen. Dan kunt u het ervaren, dat is altijd beter dan het op papier zien ( graag wel een afspraak van tevoren maken) :thumb

Met vriendelijke groet,

J Bouma
    033-7549111
    info@unlimitedtuning.nl

Dankjewel voor de reactie. Zijn voor dit motortje geen verkeerde waardes!
    Is er eventueel ook wat rendement in het verbruik te halen? Het is een automaat 1.6 8V dus is al wat dorstiger, 1:12.5.

Unlimited Tuning
    Participant
    • Topics 14
    • Reacties 775

Hallo,

Met vriendelijke groet,

J Bouma
    033-7549111
    info@unlimitedtuning.nl[/quote]

Dankjewel voor de reactie. Zijn voor dit motortje geen verkeerde waardes!
    Is er eventueel ook wat rendement in het verbruik te halen? Het is een automaat 1.6 8V dus is al wat dorstiger, 1:12.5.[/quote]

Dat zijn het zeker, vandaar de uitnodiging ook! nu de ervaring nog :D
    Om heel eerlijk te zijn denk ik dat hij niet zuiniger zal gaan rijden. ( Misschien zelfs het tegenovergestelde). Het is niet het ideale antwoord maar wel eerlijk. liever nu eerlijk dan ontevreden aan het eind ;)

Met vriendelijke groet,

J Bouma
    033-7549111
    info@unlimitedtuning.nl

joop1970
    Participant
    • Topics 74
    • Reacties 2646

Heb een vraag:

Corsa B GSI X16XE icm mantzel powerbox & spaghetti spruitstuk + sportkat, hoeveel pk/nm extra ong. valt hier mee te behale?

Hier ben ik ook wel benieuwd naar!

Ascona19
    Participant
    • Topics 18
    • Reacties 164

@unlimited Tuning wrote:

@ascona19 wrote:

Hallo,

5 April heeft onze Corsa Opc bij jullie op de bank gestaan en die gooide er maar 170 pk uit.
    Nu gaat de Corsa eerdaags naar de dealer voor een grote beurt. En vanaf nu tanken we ook alleen nog maar euro 98.

Is alleen een dyno run ook mogelijk.
    Dan kan ik zien of het onderhoud en andere benzine tanken effect heeft.

Zo ja wat zijn dan de kosten?

Mvg Michel

Beste Michel,

Dit verhaal klinkt mij bekend in de oren. Was jij toevallig de laatst geteste auto van die dag? of zeg ik nu heel wat raars :angel Als dat wel zo is ben ik ook wel nieuwsgierig of de verrichte werkzaamheden nut gehad hebben. Daarom wil ik jou graag uitnodigen om de auto nog een keertje op de testbank te plaatsen. Wij vragen hiervoor 40 euro voor in plaats van 75 euro omdat jij forum lid bent.

Wij zouden het wel op prijs stellen als je van tevoren even zou willen bellen om een afspraak te maken zodat wij voor jou de testbank kunnen reserveren :thumb

Ik hoop je snel weer te zien en ben zeer nieuwsgierig naar de uitkomst!

Met vriendelijke groet,

J Bouma
    033-7549111
    info@unlimitedtuning.nl

Yep dat is onze auto.
    Ik ga zeker weer een afspraak maken. Auto heeft afgelopen donderdag een grote beurt gehad.
    En we tanken alleen nog 98.
    Voorlopig nog ff zo rondrijden en dan halverwege Mei begin Juni dan doe ik een belletje.

Bedankt voor het antwoord

Mvg Michel

Chris88
    Participant
    • Topics 22
    • Reacties 71

Nu betreft dit al een relatief oud topic dus ben benieuwd of het nog uitgelezen word.

Volgens mij is er inmiddels een tuning beschikbaar voor de b16dth.

Wat worden de kosten via het forum?

Hoe zit het precies met de tuning. In de auto zit een M32wr kan deze de nieuwe krachten aan, evenals andere onderdelen (turbo)? Zijn er inmiddels al meerdere klanten geweest met deze moterisatie of is het nog een pilot?

Mvg,

Chris

Unlimited Tuning
    Participant
    • Topics 14
    • Reacties 775

Goedemorgen Chris,

Het is inderdaad wat lastiger te combineren om alle fora bij te houden, maar we krijgen hier een notificatie van.
    Je hebt inderdaad gelijk dat de B16DTH inmiddels te voorzien is van een tuning.
    De modellen staan vermeld op onze website evenals de nieuwe specificaties na tuning.
    We hebben deze inmiddels een aantal keer over de vloer gehad inderdaad.

De prijzen zijn wel iets hoger dan gebruikelijk, deze bedraagt namelijk € 599,- Incl. btw.
    Indien er verder nog vragen ontstaan dan verneem ik dat graag.

Mvg,
    Dave

stefanbeerden
    Participant
    • Topics 0
    • Reacties 9

September bij Klasen geweest voor men Corsa E OPC… Staat nu in de garage?!? Moterblok compleet naar de zak…
    Support van Klasen, NIHIL… Ja 2ehands motor aanbieden… dus, Geen Goed Woord Van Mijn Kant over Stephan Klasen, dan uiteindelijk een redelijk onbeschoft iemand

Shane_Astra_g
    Participant
    • Topics 31
    • Reacties 844

Misschien een aparte topic voor maken ofzo. Je zit nu in de unlimited tuning topic. Wel lullig dat je splinternieuwe auto een gaar motorblok heeft na tuning

Chris88
    Participant
    • Topics 22
    • Reacties 71

Ik moet zeggen dat het ook mijn grootste angst is om te tunen.

Even een turbo vervangen voor de 1.6cdti is een hele dure!

@dave

Bedankt voor je bericht! Dus de prijzen voor de tuning zijn gelijk aan wat op de site staat en er zit geen korting van het forum bij?

Gezien de turbo bij deze motor nog wel eens kapot gaat.. gaat de belasting hiervan na het tunen ook omhoog?

Darkson
    Participant
    • Topics 6
    • Reacties 33

a.s. zaterdag heb ik een afspraak bij UT. Ik heb inmiddels een offerte aangevraagd bij de verzekering voor het aantal pk na de tuning (wil geen gezeik hebben als ik iets wil claimen). Nu lees ik ook dat bij 20% en meer vermogen, dat de auto bij het RDW geherkeurt moet worden. Hebben meerdere mensen dit gedaan??

Shane_Astra_g
    Participant
    • Topics 31
    • Reacties 844

Lijkt me sterk dat ze even je auto op de rollerbank gaan zetten om te kijken of je niet meer pks hebt dan orgineel?! Zelfde geld voor herkeuren, dit is echt niet nodig.

Oftewel gewoon tunen en verder niks melden bij het rdw en je verzekering

Darkson
    Participant
    • Topics 6
    • Reacties 33

Ik heb de verzekering gebeld en ze gaven aan dat ik de wijziging door moest geven. Het gaat om 5 euro per maand meer. Ik heb het RDW gebeld en deze beste man gaf aan dat het niet vaak voorkomt, sterker nog hij wist mij niet te vertellen wat er allemaal bij kwam kijken. Dus hier doe ik ook verder niets mee…

juruca
    Participant
    • Topics 16
    • Reacties 336

Ik heb een astra j sports tourer 1.6turbo 180pk A16LET motor met automaat bj 2011.

In het verleden heb ik ook eens bij een tuner aangeklopt maar op één of andere manier lukte het niet want ik geloof dat de chip eruit moest ofzo.

Wat kunnen jullie voor mij betekenen en wat kan ik verwachten voor welke prijs.

Mvg

Opel Corsa D Color 2012
    Astra J Sp.T Aut. A16LET

Shane_Astra_g
    Participant
    • Topics 31
    • Reacties 844

.

Shane_Astra_g
    Participant
    • Topics 31
    • Reacties 844

Ik heb de verzekering gebeld en ze gaven aan dat ik de wijziging door moest geven. Het gaat om 5 euro per maand meer. Ik heb het RDW gebeld en deze beste man gaf aan dat het niet vaak voorkomt, sterker nog hij wist mij niet te vertellen wat er allemaal bij kwam kijken. Dus hier doe ik ook verder niets mee…

Ja natuurlijk gaat je verzekering zeggen dat je meer moet betalen. Naar mijn inziens compleet onnodig dit door te geven. Zoals ik eerder typte, bij een ongeluk gaan ze echt niet je auto op een testbank zetten. 5 euro per maand meer is toch 60euro in het jaar. Uiteraard de keuze aan jezelf:)

19 berichten aan het bekijken - 176 tot 194 (van in totaal 194)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.