Prijzen Chiptuning > Geniet als forumlid van fikse korting!!

Forumindex Forums Clubs en Bedrijven Unlimited Tuning Prijzen Chiptuning > Geniet als forumlid van fikse korting!!

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 194)
  • Auteur

Unlimited Tuning
    Participant
    • Topics 14
    • Reacties 775

Dit zijn de prijzen voor alle forumleden van het Opel Forum, het gehele jaar door:

Chiptuning op maat (NORMAL – non-turbo motor) inclusief dyno-runs, finetuning, ontgrenzen indien mogelijk en uitdraaien van de dyno-runs: VAN €374,- VOOR €300,- inclusief BTW !!

Chiptuning op maat (NORMAL – turbo motor) inclusief dyno-runs, finetuning, ontgrenzen indien mogelijk en uitdraaien van de dyno-runs: VAN €474,- VOOR €375,- inclusief BTW !!

Chiptuning op maat (XTREME – turbo motor) inclusief dyno-runs, finetuning, ontgrenzen indien mogelijk en uitdraaien van de dyno-runs: VAN €574,- VOOR €450,- inclusief BTW !!

Dit is een kennisgeving. Vragen naar aanleiding van dit onderwerp kan via johan@unlimitedtuning.nl of in het betreffende Unlimited Tuning “vragen-topic”.

dion87
    Lid
    • Topics 43
    • Reacties 4180

ik wil niet lullig doen hoor, maar wat zou mij nu over de streep moeten halen om naar jou te komen ipv naar EDS of klasen?

Unlimited Tuning
    Participant
    • Topics 14
    • Reacties 775

Goedemiddag Dion,

Ik ben niet van plan hier een discussietopic van te maken. En al helemaal niet ons te vergelijken met andere Tuners. Zowel EDS, Klasen als wij verstaan ons vak.

En ook dit is niet lullig bedoeld, dit heet duidelijkheid.

Wat ik wél kan uiten is het volgende en hier stoot ik niemand mee tegen het lijf:
    Prijstechnisch zitten we, zoals je kan zien, erg goed.
    Daarnaast zie ik niet in waarom wij niet dezelfde waardes zouden kunnen halen.

Hopende je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet, With kind regards,

Johan van Essen
    Public Relations

Unlimited Tuning
    Uraniumweg 47
    3812 RJ Amersfoort
    The Netherlands

Phone: +31 (0) 33 7549111
    E-mail: johan@unlimitedtuning.nl
    Internet: http://www.unlimitedtuning.nl” onclick=”window.open(this.href);return false;

Unlimited Tuning
    Participant
    • Topics 14
    • Reacties 775

Topic van het slot gehaald! Onder voorbehoud, dit is geen discussietopic.

Op de site ( http://www.unlimitedtuning.nl ) staan niet alle modellen van Opel.
    Mocht je auto er niet tussen staan en je hebt misschien tóch interesse, neem dan contact met me op.

Dit kan via diverse manieren, deze manier is echter het snelst:
    stuur een mailtje naar johan@unlimitedtuning.nl

Wellicht is je auto wél te chippen. Zo ja, bovenstaande prijzen blijven van kracht.

Johan van Essen
    Public Relations

Unlimited Tuning
    Uraniumweg 47
    3812 RJ Amersfoort
    The Netherlands

Internet: http://www.unlimitedtuning.nl” onclick=”window.open(this.href);return false;

Arjen
    Participant
    • Topics 20
    • Reacties 896

Altijd leuk om te zien dat iemand zoveel korting geeft en er dan nog aan verdient. Is ook niet lullig bedoeld hoor…. ;)

Unlimited Tuning
    Participant
    • Topics 14
    • Reacties 775

No offence taken.. Het is algemeen bekend dat een bedrijf winst MOET maken om operationeel te blijven. Dat leert men al op de basisschool.

Jerk
    Participant
    • Topics 33
    • Reacties 1773

@unlimited Tuning wrote:

Goedemiddag Dion,

Ik ben niet van plan hier een discussietopic van te maken. En al helemaal niet ons te vergelijken met andere Tuners. Zowel EDS, Klasen als wij verstaan ons vak.

Wat ik wél kan uiten is het volgende en hier stoot ik niemand mee tegen het lijf:

Johan van Essen
    Public Relations

Unlimited Tuning
    Uraniumweg 47
    3812 RJ Amersfoort
    The Netherlands

Nu wil ik niet lullig doen maar er zijn verschillende mensen van dit forum bij jullie geweest en toen is gebleken dat jullie waardes toch echt lager liggen dan die bv van EDS of Klasen
    Hierbij zeg ik ook niet dat jullie je vak niet verstaan maar viel me gewoon op
    Het geeft ook niet dat die waardes lager liggen maar zeg er dan niet bij dat jij niet in ziet dat jullie waardes ook niet kunt halen ;)
    Maar geef mij nu eens een hele goede reden om bij jullie langs te gaan ipv EDS of Klasen
    En dit hoeft idd geen discussietopic te worden,
    ik ben wel benieuwd naar de reden
    En als Dion dat vraagt krijg ik niet echt een duidelijk antwoord………….

Looney
    Participant
    • Topics 22
    • Reacties 474

Nou EDS of Klaassen is voor een groot deel van Nederland een HEEL stuk verder…
    De prijzen zijn hier in verhouding met wat zij doen. En je kan gewoon Nederlands te woord worden gestaan.

Ik zou niet naar Duitsland rijden terwijl er zo een goed alternatief in de buurt is..

Unlimited Tuning
    Participant
    • Topics 14
    • Reacties 775

@jerk wrote:

@unlimited Tuning wrote:

Goedemiddag Dion,

Johan van Essen
    Public Relations

Unlimited Tuning
    Uraniumweg 47
    3812 RJ Amersfoort
    The Netherlands

Nu wil ik niet lullig doen maar er zijn verschillende mensen van dit forum bij jullie geweest en toen is gebleken dat jullie waardes toch echt lager liggen dan die bv van EDS of Klasen
    Hierbij zeg ik ook niet dat jullie je vak niet verstaan maar viel me gewoon op
    Het geeft ook niet dat die waardes lager liggen maar zeg er dan niet bij dat jij niet in ziet dat jullie waardes ook niet kunt halen ;)
    Maar geef mij nu eens een hele goede reden om bij jullie langs te gaan ipv EDS of Klasen
    En dit hoeft idd geen discussietopic te worden,
    ik ben wel benieuwd naar de reden
    En als Dion dat vraagt krijg ik niet echt een duidelijk antwoord………….

Jerk,

De waardes die wij op de site opgeven zijn gemiddelde waardes en waarvan wij denken dat 100% safe is. Als een klant hoger wenst dan kunnen we dit altijd op maat maken.

Daarnaast gebeurd vaak dat de waardes die opgegeven worden op de site bij lange na niet gehaald worden. Middels zeer hoge (onrealistische cijfers) op de website te plaatsen proberen tuners klanten te lokken.

Ik weet dat we bij Unlimited Tuning open en eerlijk zijn over de max waardes die we kunnen halen en later op de dyno niet voor schut staan.

Hopende je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd te hebben.

Johan van Essen
    Public Relations

Unlimited Tuning
    Uraniumweg 47
    3812 RJ Amersfoort
    The Netherlands

teungts
    Participant
    • Topics 43
    • Reacties 1608

wat houd bij jullie xtreme tuning in? jullie zijn de eeste waar ik zie dat een 2.2dtr 170 pk haalt

Unlimited Tuning
    Participant
    • Topics 14
    • Reacties 775

Beste Teun,

Bij Xtreme Tuning op maat zoeken we de grens op. Er blijft weinig tot niets over van de veilige marge.
    Een auto heeft allerlei kenmerken, met extra marges qua vermogen op de onderdelen. Die extra marges gaan we dus aanspreken en de grens opzoeken.

En dit wordt niet klakkeloos gedaan, hier is research aan vooraf gegaan. Bij iedere auto waar we Xtreme Tuning bij aanbieden.

Bij goed onderhoud (beurtjes als voorbeeld) en normaal gebruik van de auto (20 min. warm rijden, daarna pas knallen als voorbeeld) is er niets aan de hand. Ik kan als advies geven de 1e en 2e versnelling iets te ontzien vanwege het enorme koppel en gezien het feit dat dit de kortste en snelste versnellingen zijn maar hier hebben we zelfs geen terugkoppelingen van gekregen dat er onderdelen kapot zijn gegaan naar aanleiding van Xtreme Tuning.

Waar Normal Chiptuning op maat de auto (afhankelijk van je rechtervoet) zelfs zuiniger maakt en de levensduur van je auto vergroot, zal Xtreme Tuning op maat je auto niet zuiniger maken en de levensduur van je auto niet vergroten. Afhankelijk van jezelf en hoe je met je auto omgaat of je het zelfs verkort ja of nee.

Maar dit hoeft niet, dit ligt aan de gebruiker.

teungts
    Participant
    • Topics 43
    • Reacties 1608

doen jullie dan ook wat met de branstofpomp anders is diet niet mogelijk 149 pk bij de 2.0dti en 170 pk bij de 2.2dtr

Unlimited Tuning
    Participant
    • Topics 14
    • Reacties 775

Wat is niet mogelijk Teun?

teungts
    Participant
    • Topics 43
    • Reacties 1608

Die pk,s hij die motoren

Botho
    Participant
    • Topics 54
    • Reacties 728

@teungts wrote:

Die pk,s hij die motoren

Tune jij ook dan? Leg mij eens uit waarom dat niet zou kunnen? Het is ten eerste een post waarin er een aanbieding wordt gedaan om vakkundig je auto te laten tunen. Vervolgens zie ik alleen maar azijnpissers die zeggen dat die waardes niet gehaald kunnen worden. Ik ben er zelf geweest en ze hebben uit mijn 100pk motortje 26pk en 33nm extra weten te vinden. En ik heb geeneens een turbo. Je kunt ze ook gewoon een pm sturen in plaats van hun werk af te kraken zonder dat je er geweest bent..

Vannos
    Participant
    • Topics 23
    • Reacties 2101

+1 voor azijnpissers :jerry :jerry

vind deze prijzen echt erg netjes. en de verhalen die ik hoor zijn positief :thumb

Calibra 3.0V6 Iceland

teungts
    Participant
    • Topics 43
    • Reacties 1608

Ten eerste ik kraak ze niet af.ten tweede Ik ben benieuwd hoe ze dat doen.

Unlimited Tuning
    Participant
    • Topics 14
    • Reacties 775

WOW :shock: ik ben blij dat er zo veel Unlimited Tuning fans zijn :thumb
    MAAR ik heb het topic iets opgeschoond heren, Teun bedoelt het niet verkeerd.
    Tóch bedankt! :thumbup

Ik ga dit morgen voor je uitzoeken Teun. Ik weet dat we bij bepaalde Opel diesel motoren primeurs hebben. Als enige in Nederland.

En ik kan mijn gedachtes wel uitspreken maar ik ga dit voorleggen aan Development, of dit de betreffende motoren zijn waar het om gaat.

Maar Teun, niet mogelijk kennen we niet :jerry

Hier wil ik trouwens wel aan toevoegen dat wij als 1 van weinigen Xtreme Tuning (kunnen) aanbieden. Hierbij spreken we heel wat mappings aan. En uiteraard gaan we dit niet prijsgeven (concurrentie). Dit zou het al (kunnen) verklaren maar nogmaals, ik zoek dit morgen voor je uit voor de zekerheid.

sander2.5v6
    Participant
    • Topics 73
    • Reacties 967

Hallo Johan,

Hebben jullie al een vectra b 2.5v6 gechipttuned? (feitelijke gegevens)
    En kunnen jullie ook zien of een auto al getuned is?

Groeten,
    Sander :thumb

Groet,
    Sander

Insignia 2.0 CDTI 205,9pk

Unlimited Tuning
    Participant
    • Topics 14
    • Reacties 775

Goedeavond Sander,

-Ook dit vraag ik voor de zekerheid morgen even. Ik persoonlijk ben vrijwel zeker, als ik zeg dat we deze in het verleden hebben voorzien van chiptuning op maat.

-Op het moment dat we je auto kunnen uitlezen en de file kunnen opslaan, kunnen we zeker zien of je auto is voorzien van chiptuning. Zelfs of dit goed gedaan is en of er meer uit te halen valt.

Ik kom morgen even terug op vraag 1.

sander2.5v6
    Participant
    • Topics 73
    • Reacties 967

Prima :thumb

Ik heb namelijk heel me auto nagelopen van luchtmassameter tot verstuivers en alle waardes kloppen. Toch heb ik zwarte aanslag bij mijn einddemper en dat hoort niet bij dit type v6.
    Nu denk ik dat er misschien wel een slechte map op staat! Waarin net effe te veel benzine wordt ingespoten.

Hoor het morgen wel ;)

Groet,
    Sander

Insignia 2.0 CDTI 205,9pk

usbstick
    Participant
    • Topics 7
    • Reacties 1647

iets vaker naar duitsland gaan en trappen met dat ding…maar die van mij komt ook nog aan de beurt,hij ligt nu uit elkaar :D

arjan

Unlimited Tuning
    Participant
    • Topics 14
    • Reacties 775

Dit kan inderdaad een standaard mapping zijn die niet optimaal is, met “normal” chiptuning op maat wordt het eigenlijk pas optimaal. Geen reclamepraatje overigens.

En aangezien je vraagt of wij kunnen zien of de auto is voorzien van chiptuning, twijfel je daar waarschijnlijk over. Het kan inderdaad zo zijn dat de auto (iets) te rijk staat afgesteld, waardoor dit juist ten koste gaat van bepaalde kenmerken van de auto. Misschien wel de klacht waar jij het over hebt.

Maar dat is gissen op dit moment. Morgen hoor je alvast antwoord op vraag 1.

Unlimited Tuning
    Participant
    • Topics 14
    • Reacties 775

@arjan: in elkaar zetten dat ding en afspraak maken! :jerry

usbstick
    Participant
    • Topics 7
    • Reacties 1647

je wil toch geen olie spetters op je bank he? ;)

oja, beetje rijk lopen bij een v6 gaat ie hard van lopen en beetje arm ook.. precies goed is eigenlijk :thumbdown :wtf

arjan

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 194)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.