Prijsverschil tussen opel dealers

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Prijsverschil tussen opel dealers

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 26 tot 30 (van in totaal 30)
  • Auteur
    Berichten
  • #17963734
    Marc O
      Lid sinds:
      4 December 2011

      @wim-v6 wrote:

      Jupzz inlegfilters zijn wat duurder dan Blikkies, die kosten origineel GM (longlife) een euro of 3.

      en nee, ik hoeft geen Castrol, gaat ie alleen maar van tikken en nagelen…

      Willem

      Ha, ha, klopt, haal mijn filters in principe altijd bij de vod…..heb een nette korting daar, wil ik gewoon origineel, de mijne is ook inleg.

      Castrol heb ik in principe altijd in mijn Opels gehad, altijd prima, niets nagelen, behalve bij m’n diesel toentertijd….. :D

      #17963735
      wim-v6
      Deelnemer
        Lid sinds:
        12 August 2005

        Castrol 5W50 Racing (wat ook in de BMW Circuitwagen ging) in de V6 motor gehad, je had m moeten horen na een Ritje Autobahn (300km zoveel mogenlijk Vol gas…)

        Zo in NL gaf het geen problemen, maar als de motor goed warm werd werd het een punt, te lage oliedruk bij stationair…

        Willem

        #17963736
        Marc O
          Lid sinds:
          4 December 2011

          @wim-v6 wrote:

          Castrol 5W50 Racing (wat ook in de BMW Circuitwagen ging) in de V6 motor gehad, je had m moeten horen na een Ritje Autobahn (300km zoveel mogenlijk Vol gas…)

          Zo in NL gaf het geen problemen, maar als de motor goed warm werd werd het een punt, te lage oliedruk bij stationair…

          Willem

          Gebruik op dit moment 5W40 in mijn X3.0XE, gaat goed, nooit een ratel of tik, in mijn LET ging 10W60, ook prima. Alles tussen 5W30 en 15W40 wel een keer gebruikt in de verschillende Opels, nooit problemen.
          Misschien iets te heftige “circuit” olie voor jouw V6……? :D

          #17963737
          wim-v6
          Deelnemer
            Lid sinds:
            12 August 2005

            10w60 heeft me een krukaskeerring gekost…

            en die Circuit olie is niet het probleem denk ik, eerder de lage opbrengst van de oliepomp bij stationair (540toeren / tov de 1300 a 1400 van de BMW)..

            Willem

            #17963738
            Opelvec02
              Lid sinds:
              17 July 2007

              @Opelkees wrote:

              @Opelvec02 wrote:

              De dealers zijn stuk voor stuk laaierlichters…………En dat geldt voor alle merkdealers!

              ik denk dat jij eens naar de marges moet gaan kijken :hmmz ;)
              valt je vies tegen

              en als er zo’n prijsverschil is doet 1 van de 2 het verkeerd want er staan gewoon flate rate prijzen voor alle klussen en onderdelen.

              Gelukkig nieuwjaar iedereen!

              De marges zullen wel meevallen Opelkees. Dealers maken er dik winst op, hoe verklaar je dan de prijsverschillen van de topic-opener? Zelf heb ik ook wel ervaring dat het tussen verschillende dealers aardig scheelt. Het is gewoon bij de konijnen af……….

            5 berichten aan het bekijken - 26 tot 30 (van in totaal 30)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.