post hier de foto`s van de meeting in sevenum 2010!!!!!

Forumindex Forums Modellen Kadett post hier de foto`s van de meeting in sevenum 2010!!!!!

10 berichten aan het bekijken - 51 tot 60 (van in totaal 60)
  • Auteur
    Berichten
  • #17683313
    jermir
      Lid sinds:
      20 January 2010

      origineel gepost door gsipiloot
      nou hij wordt dus geen lid hij heeft me wel gevraagd wat onduidelijkheden uit de wereld te helpen:vertag

      460pk gt30/71
      alu vliegwiel
      orginele achteras met aanpassingen

      en 11,2 211km/h op de 400m

      zouden deze foto`s niet groter kunnen??? miss even opnieuw uploaden zodat ze in originele formaat te zien zijn. ben namelijk wel erg benieuwd…

      #17683314
      kadett4x4
      Deelnemer
        Lid sinds:
        6 July 2004

        hey richard, hij mag ook wel mee koffie komen drinken hoor:angel:angel:angel
        nondeju wat een machien zeg.

        groeten.

        #17683315
        gsipiloot
        Deelnemer
          Lid sinds:
          3 January 2009

          ik weet ook niet hoe ik die foto’s groter krijg ik ben nie zon computer wonder

          ik kan wel eens vragen of hij me die foto’s niet kan mailen in orgineel fotmaat

          @4×4
          das een apparaat he:wors
          maar hou de meetings in de gaten met sprints want daar is t ding voor gebouwd
          das daar zal ie wel vaker te vinden zijn.

          #17683316
          asconac20let
            Lid sinds:
            26 December 2009

            bij de geinteresseerde, dit op youtube gevonden :D:D:D
            http://www.youtube.com/watch?v=hggS-aFCwSU

            #17683317
            manta_dennis
            Deelnemer
              Lid sinds:
              30 June 2004

              Mooie meeting geweest zeg. Jammer dat ik er niet bij kon zijn. Sta ieder jaar weer versteld hoeveel mooie kadettjes er nog rond rijden.

              Wordt er met de OPN meeting ook gesprint?????

              #17683318
              kadetttt
              Deelnemer
                Lid sinds:
                12 June 2010

                origineel gepost door giuliettaevo
                Dan gebruikt hij zijn pk’s niet…:wtf

                Vriend van mij had een C20LET in zijn Caravan en die heeft een stuk of 3 assen gesloopt. Staartstukken van alu breken, steekassen torderen en breken….

                Laatst heeft een andere jongen nog het staartstuk gebroken terwijl ze dik over de 200 reden.:o Enge ervaring geweest schijnbaar.

                Onder de Caravan komt in ieder geval een andere achteras straks, nog niet helemaal bekend wat voor een maar in ieder geval geen Opel as.

                #17683319
                kadetttt
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  12 June 2010

                  waarom zou hij zijn pk,s niet gebruiken omdat het heel blijft. heb hem zien rijden in butburg en gaat wel echt hard.

                  #17683320
                  2000
                  Moderator
                    Lid sinds:
                    30 June 2004

                    origineel gepost door giuliettaevo
                    Dan gebruikt hij zijn pk’s niet…:wtf

                    Vriend van mij had een C20LET in zijn Caravan en die heeft een stuk of 3 assen gesloopt. Staartstukken van alu breken, steekassen torderen en breken….

                    Laatst heeft een andere jongen nog het staartstuk gebroken terwijl ze dik over de 200 reden.:o Enge ervaring geweest schijnbaar.

                    Onder de Caravan komt in ieder geval een andere achteras straks, nog niet helemaal bekend wat voor een maar in ieder geval geen Opel as.

                    Ik heb een tijdje staan praten met ‘m, en hij gebruikt ze wel…..En de assen kan je inwendig ook aardig wat sterker maken.

                    #17683321
                    giuliettaevo
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      5 November 2006

                      Daarom had ik het ook over een ORIGINELE as:sleeping… Als je in een kadett met een 1600/1900/2000 motor ineens een blok legt met 400 pk gaat de originele achteras kapot.


                      origineel alu staartstuk. Nog geen 300 pk.

                      #18377598
                      kadetttt
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        12 June 2010

                        ik had verwacht dat roel zelf wel zou reageren in dit topic

                        hij is weer in opbouw. As was inderdaad te zwak als je vol vermogen vraagt

                      10 berichten aan het bekijken - 51 tot 60 (van in totaal 60)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.