Pois inladen

Forumindex Forums Modellen Grandland X Pois inladen

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #18355131
    Vlempie
    Deelnemer
      Lid sinds:
      29 August 2017

      Opelvrienden,

       

      Momenteel gebruik ik een tomtom voor mijn werk, ik werk in het spoor ik heb hier pois voor overwegen , spoor km etc.. het zou mooi zijn als ik deze ook kon laden in mijn Opel navigatie, de bestanden van tomtom zijn ov2 bestanden, ik heb een progamma poi converter. het zou fantastish zijn als iemand mij kon helpen hiermee alvast bedankt.

      Gr nico

      Mailen mag ook n.vlemmings@ziggo.nl :praying02:

      #18355138
      Wesly
      Deelnemer
        Lid sinds:
        1 November 2017

        @Vlempie

        naar ik weet is dit helaas niet mogelijk, anders zou ik op deze manier de flitspalen inladen

        #18355193
        Vlempie
        Deelnemer
          Lid sinds:
          29 August 2017

          Als ik de extensie weet waarin ik het moet converteren kom ik misschien ergens maar dat kan ik nergens vinden, bij de Skoda is het mij toen ook gelukt dit moest naar een db3 bestand die ik op een Duitse site kon doen.
          Wie weet kan dit ook ergens.

          #18355924
          StevenK
          Deelnemer
            Lid sinds:
            19 April 2018

            Grandland X vrienden,

            Het systeem in mijn Grandland ge-up-date via de manier zoals die in dit forum is omschreven, via Peugeot-site de firmware en nieuwe kaarten gedownload en dit werkt !  Ik had de stille hoop dat met de firmware via Peugeot een mogelijkheid zou bieden op zelf POI`s te uploaden,….helaas is dit niet het geval.

            Heeft iemand daar al iets op gevonden ?  Is toch wel raar dat elk ander automerk met ingebouwd Navi-systeem dit wel kan. Overigens kon het bij mijn vorige Opel, een Insignia, dit wel gewoon !?

             

            #18356781
            Vlempie
            Deelnemer
              Lid sinds:
              29 August 2017

              Hier ook nog niets kunnen ontdekken, bij de peugeot gaat het helemaal niet, ik blijf proberen maar mijn Grandland komt maar niet binnen het verschuift steeds 2 maanden later, wellicht als ik hem heb kan ik wat gaan testen of zo…

              #18359336
              StevenK
              Deelnemer
                Lid sinds:
                19 April 2018

                Opel-GrandlandX-vrienden,

                 

                Iemand al iets kunnen ontdekken hoe je zelfs POIs kunt inladen ? Ben al bezig geweest om de structuur van de firm-ware en kaarten te ontleden om zo uit te kunnen vinden hoe de POIs, welke reeds in het systeem zitten, zijn weggeschreven maar ik kom hier niet echt aan uit :wacko: dan wel is moeilijk te achterhalen in de gebruikte “software-taal”

                Ik hoor graag :good:

                 

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.