poging stelen opel corsa C

Forumindex Forums Overige Gestolen & Vernield poging stelen opel corsa C

  • Dit onderwerp is leeg.
2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #17253632
    dutch2005
      Lid sinds:
      31 May 2012

      Er zijn in de wijk van Chevremon, kerkrade, zuid limburg auto dieven actief.

      vanmorgen lag me dashbord kastje overhoop, 2 laders (van gsm) weg, en een lampensetje, sporttas welke op de achterbank lag lag daar niet meer (hebben ze in de kofferbak achter gelaten, mist gelukkig niets van)

      Hebben geprobeerd de computer te “hacken/kraken” bij de bij-rijder zit nml de computer, kapje was dr vanaf.!!!!

      hoe zijn ze naar binnen gekomen: via de achterklep! :argue deze was ik vergeten af te sluiten, na wat werkzaamheden aan de achteruit rij licht. (inmiddels ofc op slot)

      Persoon moet dus niet al te fors zijn, wat bij mij is niet veel ruimte over tussen de hoedeplak en de 2 kopsteunen welke op de achterbank zitten….

      tijd voor een alarm dus! :fy1

      #18084722
      TWA
      Deelnemer
        Lid sinds:
        17 June 2010

        Geluk bij een ongeluk: geen ramen kapot, geen sloten kapot en als schade een paar laders…

        Beter dat het ze niet is gelukt :angel

        Zoals je al zegt: snel alarm er op, en misschien tot die tijd of een stekker in de motorruimte loskoppelen of een zekering er uit trekken. Is wel wat meer werk voor jezelf maar krijgen ze de auto niet zomaar weg. :thumb

      2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.