plaatsen electrisch en verwarmde spiegels Corsa C 2004

Forumindex Forums Modellen Corsa plaatsen electrisch en verwarmde spiegels Corsa C 2004

  • Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #17245272
    tijgetje57
    Deelnemer
      Lid sinds:
      7 July 2004

      Sindskort hebben wij een Corsa C uit 2004 erbij.

      Maar wat mij opviel is dat de spiegels niet verwarmd zijn.

      Handbediend dat was al opgevallen LOL….

      Maar is dat moeilijk in te bouwen? zit alles er al in met dien verstande plug & play?

      Dus knopje bediening, spiegels en andere spiegel/tweeter kapjes binnen.

      Of zit het anders.

      #17974240
      robert_corsa
        Lid sinds:
        16 May 2009

        voor mijn b geldt de zelfde vraag, maar had er geen antwoord op gekregen:( hopelijk jij wel, en is het het zelfde antwoord

        #17974241
        marijnl1988
        Deelnemer
          Lid sinds:
          19 January 2012

          @robert_corsa wrote:

          voor mijn b geldt de zelfde vraag, maar had er geen antwoord op gekregen:( hopelijk jij wel, en is het het zelfde antwoord

          heb je toevallig een foto van waar de zekering in moet ??
          gewoon in de zekeringkastje ??
          kun je de airbag wel werkend krijgen dan ?

          #17974242
          BlackDevil
            Lid sinds:
            4 January 2009

            @robert_corsa wrote:

            voor mijn b geldt de zelfde vraag, maar had er geen antwoord op gekregen

            Diverse mensen, waaronder ikzelf, hebben op jouw vragen geantwoord: viewtopic.php?f=8&t=170493. Dat je daar vervolgens niets mee kunt, is een ander verhaal.

            Je zult ook zelf dingen moeten uitzoeken. En daarvoor heb je hulpmiddelen nodig, zoals een stroomschema en de eerder aangehaalde zoekfunctie op dit forum. Die staat inmiddels bol met soortgelijke vragen en vrij gedetailleerde info die je op het goede spoor zet. Dus op een gegeven moment gaan mensen niet steeds weer die vraag beantwoorden, omdat dat al eerder is gedaan. De zoekfunctie werkt gewoon naar behoren, als je tenminste op de juiste zoekterm zoekt.

            Dit soort klusjes vraagt nu eenmaal uitzoekwerk, voorbereiding en vooral ook eigen initiatief. Dan komt de kennis en kunde vanzelf. Ligt dat niet binnen je mogelijkheden, dan kun je het beter laten doen of er van afzien.

            #17974243
            tijgetje57
            Deelnemer
              Lid sinds:
              7 July 2004

              okay heb je voor mij de juiste zoekterm dan? heb gezocht op electrische, spiegels, inbouwen. Maar geen van alleen toonden van wat ik weten wou.

              Als je me helpt met goede info, dan bouw ik er een how to van. En gaan ik vragen of het bovenin vast komt te staan. Dan heeft een ieder hier wat aan.

              Ik heb electrische ramen. Specs auto. 1.4 Twinport uit 2004. motortype z1.4xep. Als je meer wilt weten?

              #17974244
              tijgetje57
              Deelnemer
                Lid sinds:
                7 July 2004

                Lijkt net alsof niemand het weet ofzo…. heb ook al elders even gezocht.

                Maar het is best wel prettig om het te hebben. Bij een eerste type C zit de bediening bij de deurhendel, maar ik zie niet waar dit zou moeten zitten voor mij dan…

                #17974245
                tamiya
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  23 October 2011

                  Op dezelfde plek, moet je alleen een andere deurhendel regelen(van sloop of MP) ;)

                  #17974246
                  tijgetje57
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    7 July 2004

                    okay cool, weer wat verder.

                  8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.